NÅR NETTROLLENE DUKKER OPP

Morning! I dag kjører vi engelsk, er det greit eller? Haha, neida det er bare jeg som er litt rar på morgenkvisten her. 

Først vil jeg bare si hvor gøy det er at så mange leste innlegget om disse uønskede penisbildene. Det er alltid moro når folk engasjerer seg, selv om jeg holdt på å le meg ihjel av noen av kommentarene som tikket inn. Det er noe rart som skjer hver gang jeg skriver noe som kan virke støtende mot enkelte mannfolk (ikke at jeg kan se hvordan det å be menn slutte å sende bilder av sin erigerte penis kan være støtende, men tydeligvis). Da dukker nettrollene opp så fort som bare det og lirer av seg kommentarer som er så usaklige at jeg nesten tror de tuller.

La meg nevne noen eksempler for dere: 

“Du er et forferdelig menneske jævla klyse.” 

“Det første jeg vil se når jeg våkner er ikke bildet av en feit, stygg flaggermus. Derimot dukker de opp støtt og stadig – uten at jeg går ut offentlig å klager. Om du ikke vil ha de jævla bildene, så sletter du snapchat og slutter å dele livet ditt på internett. Who gives a fuck? Jævla tapersamfunn.” 

“Menn får ikke dickpicks. Du må gjemme pikken din bedre jævla shemale.” 

Dette er meg som ler av disse kommentarene.

Haha, jeg måte bare dele disse flotte kommentarene med dere for å vise hvilket nivå visse mennesker ligger på med tanke på saklighet. Er det rart man ikke klarer å ta alt så seriøst? Jaja, om ikke annet fikk jeg meg en god latter! 

Det som faktisk gledet hjertet mitt var å lese kommentarene fra mannfolk som virkelig ikke forstod hvorfor i all verden dickpics sendes. Tusen takk for at dere ikke er trangsynte og sinte menn som tror alt jeg skriver handler om alle menn! Dere er gull verdt og takk for at dere ikke fyller innboksen til fremmede jenter med penisen deres, klem meg.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Når det kommer til disse ‘nett-trollene’, har alle de kommentarer jeg kan huske å ha sett av denne typen vært sterkt preget av stave- såvel som gramatiske feil på det helt elementære, som f.eks stor bokstav etter punktum og og/å. Siden jeg ikke er blogger, og dermed ikke får tilgang til særlig mange, tenkte jeg det kanskje kunne være et artig forskningsprosjekt på si for deg?.. Er faktisk så hinsides dårlige skrivekunnskaper så dominerende som jeg har inntrykk av?.. Videre aner jeg et problem med å se paradokser og logiske sammenhenger her, for det er faktisk påkrevd å fysisk klikke seg inn på denne siden (ev Sofie el andre bloggvenner sin) om “trynet ditt” skal dukke opp på skjermen! Hvor ofte du dukker opp, økes/reduseres ene & alene av antallet klikk på bloggen! (Djeeze!..)

    2. Må bare rose bloggen din, er den friskeste og godeste av alle der ute. Man blir i godt humør av å lese den.
      Og ang dickpics og idiotiske kommentarer, end en grunn til at metoo er viktig. Når menn synes det er helt greit å holde på slik så lenge de er anonyme. Ja da har de faktisk ikke forstått noe.

    3. Kvinner er mer emosjonell og lettere å fornærme, så når kvinner klager på ubetydelige or irrelevante ting som dick pics så synes menn at dette naturlig er idiotisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg