KLESSALG OG AVSKJEDSMIDDAG

ANNONSE – inneholder annonselenker

God morgen, fine mennesker! Jeg gjorde ingen verdens ting i går, men det var vel kanskje akkurat det jeg trengte. Det å slappe av er ikke noe jeg er så god på. Jeg planlegger alt på fridagene mine og føler at jeg må gjøre masse når jeg egentlig burde ta det helt med ro. Det er kanskje derfor jeg ble syk? Hm, jeg vet ikke, men godt var det å slappe av.

Jeg seriøst fikk sjokk da jeg så at klokken nærmet seg syv og jeg enda ikke hadde vært utenfor døren. Heldigvis er jeg hundepasser og Celine dro meg med ut på en tur som fikk meg i gang. Da jeg kom hjem lagde jeg meg middag, tente lys og så en film før jeg ryddet i klesskapet og la ut masse nytt på Tise (følg meg gjerne @andreasveinsdottir). Det er så mye jeg har liggende, men som jeg aldri bruker. Heldigvis får noen andre gleden av noe av det nå fordi jeg skal på posten og sende en del pakker allerede i dag. Wii!

Snart venter jobb før jeg skal ut og spise med blant annet Rebecca og Martine i kveld. Martine drar jo til Thailand i morgen så da må vi nesten ha en avskjedsmiddag. Hun blir jo borte i en evighet! Herregud, hva skal jeg gjøre uten bloggjentene mine? De må slutte å reise og holde seg her med meg i stede. 

Jeg elsker disse bildene fra lørdag! Er så glad i disse jentene 

Kjolen min finner dere HER og jumpsuiten Sofie har på HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Hvordan krøller du håret? Synes du har så fine, store krøller! Bruker du en spesiell krølltang eller produkter?

    2. Du skriver på snap at du har innlegg om at 2 deltagere ikke var på julebordet. Finner det ikke.
      Og det var vel ihvertfall 3 som ikke var der.
      Soph, Henote og Kevin

    3. Sara: Nei, da har du misforstått snappen 🙂 muligens dårlig formulert av meg. Jeg tolket kommentaren som at de to ikke orket resten av gjengen pga drama og da skrev jeg typ “rr det da noe galt med de to eller vi femten andre?” Men svaret ligger i kommentarfeltet på innlegget jeg linket til på snap 🙂

    4. Men var da vel ikke bare 2 som ikke var der?
      Later du som at noen ikke eksisterer?
      Lureinnlegg på snap ja. Uten tvil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg