“JA TAKK TIL DICKPICKS”

….Sa ingen jente noen gang. Hvor mange ganger må vi si det? Vi vil ikke ha tilfeldige dickpicks i innboksen vår! 

På fredag hadde jeg nok en gang åpen Snapchat slik at dere fikk spørre om hva enn dere måtte lure på til ukens spørsmål. Det er så koselig fordi jeg får snakket med dere, hørt på tilbakemeldinger og få bli litt mer kjent med dere. Så har vi de som må ødelegge moroa. Jeg bladde meg gjennom snappene og plutselig dukker det opp en penis, helt ut av det blå blant alle de hyggelige meldingene. 

Det kunne aldri falt meg inn å spre beina, ta et vagina selfie og sende rundt til fremmede mennesker. Hvilken kobling er det som ikke fungerer hos enkelte menn? Vi er ikke interessert i å bli overrasket med et bilde av en penis, uansett hvor fornøyd du måtte være med den. Hold den for deg selv, eller send den til de som faktisk vil ha den! Hva med å starte en samtale med et “hei” til en forandring? 

For å være ærlig forstår jeg ikke hva dere ønsker med dette. Tror dere at vi skal bli “våte i trusa” og sende noe lignende tilbake eller er det bare et rop om oppmerksomhet? Hva får dere til å fortsette? Får dere noen gang positive svar på dette, eller tar dere bare ikke hintet når penisen din blir møtt med evig stillhet og blokkering? 

Personlig synes jeg det er skikkelig ekkelt! Jeg er ikke forberedt på noen som helst måte og det er ganske så kleint å sitte på en stappfull buss i det en liten, hårete penis popper opp på mobilskjermen min. Nei, takk!

NEI, nei og atter nei takk til random dickpicks på Snapchat, Facebook, Instagram, mail eller hvilket som helst annet sosialt medie. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

63 kommentarer
    1. Hahaha… du gnåler om vi gutta ønsker oppmerksomhet, ved å sende kukbilde… hva med deg og dette puppe innlegget ditt, det var jo for å få oppmerksomhet, feie for sin egen dør først, lille du😀😀😀

    2. Anonym over her har et poeng. Pupper og penis er to ulike ting ja, men samtidig så er pupper noe som tiltrekker gutter. Derfor skjønner jeg sammenligningen!

    3. Spiller ingen rolle om det et pupp eller kukk, blotting begge deler! Så nei, jeg trenger ikke å feie…

    4. Takk!!!
      Jeg er singel og bruker derfor tinder jevnlig. Har i alle fall lært meg å si nei når de spør om å få snapen min. Fått så mange dickpics og blir bare helt sykt kvalm, og gutten får en rask unmatch. Finnes ikke noe mer utiltrekkende enn et bilde av penisen til en fremmed mann.
      ÆSJ!
      Ha en strålende dag, Andrea! <3

    5. “JA TAKK TIL DICKPICKS” leser jeg og sender deg et bilde.
      – og så skriver du videre; Sa ingen jente noen gang. Hvor mange ganger må vi si det? Vi vil ikke ha tilfeldige dickpicks i innboksen vår!
      Hva slags dobbelkommunikasjon er dette her. 😉

    6. Hei Andrea 🙂
      Jeg er ikke så opptatt av dickpics, faktisk svært lite.
      Sender ingen, og mottar heldigvis heller ingen haha
      MEN! Jeg lurer på noe annet, har du hadt en fin førjulstid hittil? Fått unna det meste av gavekjøp? 🙂
      Også lurer jeg på en ting til, om du er singel. Hvordan anbefaler du en som ikke har instagram og alle de greiene der til å nå ut til deg, for å be deg med ut på middag? 😀 Skjønner selv at å kommentere på bloggen din er ikke helt veien å gå, invitasjonen bør vell kanskje være noe mer folkelig og personlig? 🙂
      Ønsker deg en fin dag videre, og en flott & innholdsrik uke 🙂

    7. Det første jeg vil se når jeg våkner er ikke bildet av en feit, stygg flaggermus. Derimot dukker de opp støtt og stadig – uten at jeg går ut offentlig å klager.
      Om du ikke vil ha de jævla bildene, så sletter du snapchat og slutter å dele livet ditt på internett. Who gives a fuck? Jævla tapersamfunn

    8. Jeg er mann og jeg har aldri forstått dealen med dickpics. Det er vel mange som tror damer blir kåte av det, men oppegående menn klarer å skjønne at dette ikke er noe populært hos damene.

    9. Ray: hei <3 Fot en hyggelig kommentar!! For det første flott at du ikke sender dickpicks. Jeg har hatt en super førjulstid altså, bare et par gaver igjen nå. Hva med deg? 🙂 Hmmm godt spørsmål! Haha. Send meg en melding på Facebook 😀 tusen takk, i like måte!

    10. Enig i at man ikke skal sende intime bilder til en tilfeldig date på f.eks Tinder, men vi mennesker har blitt litt vell redde for nakenhet. En pupp er matfatet til en baby og må ikke stilles i samme kategori som penis og vagina. Pupp kan være vakkert mens penis og vagina er noe som bør forbli privat. De som ikke skjønner forskjellen kan ta seg en bolle evt. en banan.

    11. Det er bare du som syns pupper ikke er nakenhet
      Pupper er like mye seksualisert som vagina samme om du vil det eller ikke
      Men teit å si at du ikkje vil se dickpics også legge du ut linker til alle plasser på nett dei kan sende deg det

    12. Hei igjen Andrea! 🙂
      Så godt å høre, viktig å kose seg i førhjulsperioden! og veldig greit å komme i havn innen siste uken før selve julaften 🙂
      Selv er jeg litt på etterslep i år, men planla godt i helgen, så i løpet av uken har jeg nok fått hentet meg inn igjen 😉
      Facebook, det har jeg hehe. Så da kan det godt hende jeg prøver å ta opp tråden der med en liten uskyldig julehilsen 🙂
      NB!
      Veldig fint å se at du klarer å le bort de tåpelige kommentarene fra diverse acabere og anonymere som føler seg truffet av at dickpicksa dems ikke er ønsket haha
      Et sterkt og flott forbilde for yngre jenter!

    13. Menn som bilde av sin penis til fremmede personer er så sykt og vemmelig. Det mest idiotiske sjekketriks som finnes. Da er frimerkesamlingen mye bedre.

    14. Dickpicks….hva får smågutter til å tro at det er tiltrekkende?
      Kunne aldri selv funnet på noe så smålig.
      Sender du blide av kuken din så signaliserer bare du at du er en idiot med mangel på kreativitet og sjekketeknikk.

    15. Jammen, da var da makan til clickbait da. “Ja takk til dickpicks” også vil du ikke ha ett eneste ett, du er bare ute etter å fore pengeboka jo. Jeg satt her klar for å flekke avgårde i allefall 10 dickpics på rappen også er det bare sånne luremus-taktikker.
      Nå er det sånn at vi menn er ofte mere rett frem i tankegangen en hva vi har godt av, så når noen sier dickpics så sender vi det. Kanskje du burde be om å få mindre av de (med de store bokstavene)

    16. Hei
      Jeg synes det er morsomt å lese om alle kvinner som får kukbilder tilsendt. Jeg tror vi i guttegjengen ville ledd godt om en hadde fått fitte bilder tilsendt😂

    17. Ray: Sånt skjer, men det ordner seg nok 😀 Da har jeg nok ikke fått den med meg! Send gjerne igjen 🙂 Hehe, ja det er ikke så mye annet man får gjort med slike tåpeligheter…

    18. Meh: Nei, det står “Ja til dickpicks” med hermetegn nettopp fordi det er et eksempel på et sitat. Hadde jeg skrevet ja til dickpicks hadde det vært noe annet. Nå fronter heller ikke NEttavisen og Side2 clickbaits, så der alene har du et godt bevis på at det ikke er det.

    19. Sjekk innboksen til kjendisgutter som småpikene drømmer om. Jenter sender slikt i stort omfang, ja. Den eneste (som vi vet) som har fått nudes av årets Farmen-deltakere er en mann.

    20. Nei…. jo det er å blotte seg om du står å viser frem puppene dine på nett! Hvorfor motsier du noen som faktisk er fakta!!!

    21. So what?
      Ok, så får du dickpics da. (Mange) gutter ELSKER å sende bilde av pikken sin til jenter/damer. For å si det på godt norsk; er det så jævli nøye da?? La dem nå sende dem! Kan dere heller ikke skryte av hvem som har fått flest? Eventuelt bare lagre dem og legge ut samlet under hashtagen “Denne månedens dickpic”?
      Selv om jeg ser forfatterens humor og hun virker heller ikke som en som tar anstøt av alt hun ser, aner jeg allikevel en liten #metoo-anklage her.
      Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre. Noe skal vi ta dere på, uansett. Ja jeg VET at nå blir det bråk, men går det ikke an å la noe ligge. Jeg skjønner at man i en jobbsammenheng bør oppføre seg mot kolleger, men ro nå litt ned.
      Greit at de fleste ikke gidder å legge seg ned og skreve med mobilen, men de andre; SO WHAT?

    22. Kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt uoppfordret. Man må ha noe galt i topplokket når man gjør dette.
      Jeg skulle dog ønske at det lønnet seg for menn å være snill og respektfull mot damene. For min del gjør det ikke det:-( Jeg er vel ikke høy og mørk nok, eller har nok penger eller bra nok jobb..

    23. Hei, Andrea! Først; helt enig med deg at overskriften din ikke var clickbait, men du kan virkelig ikke mene at nettavisen/side2 ikke fronter clickbaits? Er det mediehuset i Norge som bruker oftest clickbaits imo. Ellers ønsker jeg deg en fin kveld videre og en god natt.

    24. Pelle: Hvorfor skal jeg sjekke de? Har da aldri sagt at jenter ikke gjør det, men at det aldri kunne falt MEG inn å gjøre noe slikt og at jeg enda har tilgode å møte ei jente som setter pris på å få dickpics av fremmede menn.

    25. Hahaha er det faktisk mange som sender det? Så trist. Visuelle overgrep bør takles med gapestokk. Ta ss og offentliggjør det, send til familien etc. Send aldri et bilde til en fremmed som moren din ikke bør se.

    26. Hei! Ville bare komme et lite tips;
      Ser du skriver at du aldri kunne funnet på å sende en vagina selfie, det mange kanskje ikke vet er at vagina er et annet ord for skjeden (jeg kan nok tenke meg at det er vanskelig å ta selfie av skjeden.) Riktig begrep ville nok vært at du aldri kunnet tatt en selfie av din vulva 😉

    27. HAHA jeg husker dette godt at jeg hadde en presentasjon i klassen hvor det plutselig dukker opp en melding på pc’en min der ALLE kunne se. Jeg skulle krysse meldingen men så åpnet jeg den uhell og der kom det plutselig pikk. Alle trodde jeg litt horete men jeg er så langt fra det. Jeg er så utrolig lei av å få pikk som om det er turn on. Så flaut jeg ble HAHAHA! Jeg måtte slette facebook 2 ganger, snapchat 6 ganger og insta 3 ganger.

    28. Andrea, føler jeg har personligheten inne. Jeg er høflig, respektfull og har masse humor.. Men opplever aldri interesse fra noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg