NÅ ER JEG KLAR FOR PARADISE HOTEL REUNION

Wiiii! Dette har jeg gledet meg til så lenge nå. Eller ikke så lenge da, fordi det er ikke så alt for lenge siden dette ble bestemt. Rettelse: Jeg har gledet meg til dette i to uker nå. I kveld er det klart for Paradise Hotel reunion i form av julebord!

Jeg kan ikke huske sist så mange av oss var samlet og jeg gleder meg så mye til å se alle sammen igjen. Det jeg synes er ekstra koselig er at de som bor langt utenfor Oslo tar seg turen inn for å være med. Vi skal til Bølgen og Moi på Tjuvholmen hvor vi skal kose oss med en deilig middag før de aller fleste skal ut på byen etterpå. Jeg prøver desperat å bli frisk og skal ikke drikke alkohol i kveld, så det er lite sannsynlig at jeg henger meg på den gjengen som skal ut. Allikevel kan alt skje, så jeg kan ikke love noe!

Nå må jeg komme igang med sminkingen. Dette blir så gøy! Følg meg på Snapchat for oppdateringer i løpet av kvelden: andreasveinsdot.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg