UKENS SPØRSMÅL // FUNNET KJÆRLIGHETEN, MAMMABLOGGERE, ANTALL SEXPARTNERE, MORTEN FLYTTER INN ++

Hvordan er livet etter Paradise?

Det er ganske likt som før foruten om at jeg har flere nye mennesker i livet mitt og noen nye gode venner! Det skjer jo litt mer da. Jeg får være med på litt ting jeg ikke hadde fått vært med på før og får en del mer oppmerksomhet, haha. Det å dra på byen er ikke helt det samme lenger, men der skal jeg innrømme at jeg savner “gamledager”. Det er som alltid hyggelig med dere som kommer bort, men det er litt slitsomt med alle blikkene og hviskingen :-)))))). 

Har du tips til hvordan jeg kan få opp selvtilliten?

Du må på et eller annet vis lære deg å elske deg selv! Fokuser på alle de positive og gode sidene ved deg i stede for de du ser på som negative. Ikke la en dårlig dag ødelegge hele uken din og husk at du må lære å elske deg selv før noen andre kan gjøre det. 

Hvordan har uken din vært?

Åå, så søt du er som spør! Det har egentlig vært en fin uke, men jeg har vært syk så det har lagt en liten demper på det, haha. 

Hva synes du om bloggen til Mamma til Michelle?

Jeg har aldri lest den fats, heller aldri lest et helt innlegg der, men hun gjør vel noe rett med tanke på hvor bra bloggen hennes gjør det! Mammabloggere er ikke det jeg er mest interessert i, rett og slett fordi det er så fjernt fra alt jeg interesserer meg for, men hun har jo fått til helt sykt mye bra med bloggen og det er moro!

Hvor ser du deg selv om fem år?

Da er jeg ferdigutdannet journalist og jobber som det. Jeg håper jeg fortsatt har en velfungerende blogg fordi jeg synes det er veldig moro! Jeg håper jeg er på et sted i livet hvor jeg er lykkelig, har gode venner rundt meg og har kommet til et punkt hvor jeg er komfortabel med å være. 

Hvorfor er du aldri med Petter lenger? 

Jeg har en veldig hektisk hverdag nå med jobb, blogg, trening og alt hverdagslig man skal gjøre så jeg har veldig lite fritid akkurat nå. Jeg så Marte her om dagen, men før det hadde jeg ikke sett vennene mine på noen uker sånn foruten om julebord og sånt, haha. De eneste jeg ser er egentlig Sofie, Morten og Martine fordi de er her hele tiden. Petter har jo fått seg kjæreste, noe som er veldig hyggelig så da er han naturlig nok mye med henne! Nå skal jeg se han i dag da, så det blir koselig. 

Hvis du skulle valgt hvilken Kardashian du kunne vært i en dag, hvem hadde du valgt?

Åååh gøy! Mine to favoritter er Kourtney og Kendall, men fordi Kourtney har barn og sånt ville jeg heller vært Kendall for en dag. I tillegg har hun datet Harry Styles, så kanskje jeg ville brukt anledningen til å ta opp kontakten med han, haha. 

Har ikke Morten noen single venner han kan spleise deg med?

Haha, njææææ jeg tror ikke det. 

Liker du julen?

Noe av den, hehe. Jeg har begynt å like den mer og mer, kanskje fordi nå styrer jeg alt selv og det er ingen som sier at “nå skal vi i selskap dit, så dit, så dit, s må du være med innom her og her og her”. Guuuuud, jula var så masete før! Nå er den egentlig ganske koselig.

Hvorfor hang du med Isabelle på tirsdag er ikke dere uvenner og hvorfor var ikke Martine Lunde med?

Haha, åå dere er så søte. Selv om man er uenige om enkelte ting (som hvorvidt det er greit å vise puppene på bloggen selv om enkelte har snudd i dette temaet nå, noe som er ganske moro) så er man ikke uvenner. Vi kan diskutere i det uendelige og jeg liker folk som ikke er enig med meg om alt, det er bare kjedelig. Isabelle og jeg har aldri vært uvenner, ikke Martine og jeg heller for den saks skyld. Isabelle og jeg hadde det kjempegøy med resten av gjengen på tirsdag og det får vi sikkert i dag også. Martine var i Bergen på tirsdag så derfor var hun ikke med, men hun skal også på julebordet i kveld.

Er det noen som ikke kommer på PH julebordet deres?

Ja, dessverre hadde ikke alle mulighet til å komme! Soph kommer ikke, André er i Miami, Ida i Bodø, Kevin på Stord og Håkon har blitt syk så de kommer ikke. 

Hvor mange har du hatt sex med?

Jeg sa jeg skulle ta med alle spørsmål så derfor er dette med, men jeg kommer ikke til å oppgi noe antall her altså. Det er bare sånn hvorfor i all verden skal jeg dele det? Jeg har litt mixed feelings her fordi det bør ikke være en big deal, men akkurat dette er noe jeg ser på som litt privat av en aller annen grunn så derfor vil jeg ikke dele det. 

Hvis Norge ble et helt nytt land uten lover, hvilke lover hadde du kjempet for?

Wiii, elsker spørsmålet! Jeg ville kjempet for likestilling på alle nivå, altså i forhold til jobb, lønn, ekteskap osv. Homofilt ekteskap skal være lovlig. Vold, mishandling, voldtekt, overgrep og drap skal naturligvis ha strenge straffer. Det samme gjelder vold, mishandling,  overgrep og drap av dyr – dyrepoliti. Det er vel de aller viktigste for meg. Det er mye annet jeg kunne tatt med også, men dette er liksom toppen. 

Er du og Sofie bestevenner?

Jaaaa <3 

Hvem håper du sjekker inn av de gamle deltagerne?

Jeg tror jo alle sammen sjekker inn sånn som i Sverige. Så dere den sesongen? Jeg ser for meg at denne blir noe av det samme, bare bedre. Når det er sagt håper jeg på typ Carl Aksel (fordi jeg elsket å hate han på TV, haha), Magne (han var bare så morsom), Isabell (tror det kan bli mye drama, noe som er gøy) også husker jeg ikke så mye fra Ann-Marielle og Aurora, men etter å ha sett det klippet hvor Aurora omtrent simulerer orgasme tror jeg det hadde vært gøy å se den jenta på hotellet igjen også!

Hva er favorittjulebrusen din?

Det er den Lett-julebrusen fra Rignes (?). 

Er du fortsatt singel?

Nei, dere nå har jeg funnet kjærligheten! Hahaha, morsomt. Nei, jeg er fortsatt like singel som alltid. Ikke at jeg akkurat leter heller, Her er det mye sene kvelder på sofaen med Pepsi, taco og Friends altså. 

Hva er din beste og verste egenskap?

Min verste egenskap er nok at jeg er alt for god til å “hold a grudge” holdt jeg på å si. Bære nag heter det kanskje på norsk. Jeg glemmer seriøst aldri og om jeg føler at du har gjort noe mot meg så glemmer jeg det ikke. Vel, noen fortjener det, mens andre ganger drar jeg det kanskje litt langt, haha. Jeg kan ikke noe for det! Min beste egenskap er kanskje at jeg er lojal. Maybe? Nå høres jeg ut som en hund, haha. Jeger lojal, snill og gavmild – der fikk dere tre!

Hva hadde du sagt om Sofie ville at Morten skulle flytte inn hos dere?

Da hadde jeg sagt “åååå så koselig, så lenge han betaler sin del av husleien, vasker og rydder etter seg”, haha. For min del må han gjerne flytte inn, men jeg tror han nyter godt av det å ha egen leilighet, men bo i vår koselige og fine leilighet gratis. 

Synes du også det er flaut å møte opp på treningssenteret alene? 🙃

Nei, ikke flaut. Det er noen ganger den sosiale angsten slår inn og jeg kanskje ender opp med å gjøre noe helt annet enn hva som var planen fordi det er for mye folk der jeg skulle utføre øvelsene mine, men jeg er som regel på trening alene. 

Hvorfor skal ikke du være med på neste sesong av PH?

Jeg er ikke god nok underholdning :-(. Haha, neida. Eller joda. Jeg fikk ikke noe tilbud om det altså, men for å være ærlig vet jeg ikke om jeg hadde takket ja. Jeg savner tiden på Paradise så mye, men nå sitter jeg igjen med en skikkelig bra opplevelse. Det hadde ikke blitt det samme igjen, så kanskje det er best å la være og heller sitte igjen med alle disse gode minnene?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer
    1. har du noen tips til å få seg venner i 20-årene? syntes det er vanskelig å ta kontakt først, så vet ikke hvordan jeg skal gå fram.

    2. En ting jeg ikke forstår er at Martine og Sofie sine blogger skal være bedre enn din og ligge så langt opp. Jeg leser din hver dag og finner den mye mer interessant enn deres. Du har et større mangfold, ikke bare sminke og stæsj. Jeg håper du kryper oppover, selv om jeg var ekstrem uenig i puppe oppstyret. Men samtidig skal du ha for at du viste dine ikke operte boobs, det står respekt av det, når Sofie kunne vise sine silikonpupper hvor nesten alle er like. Jeg liker deg, du er en god jente😀

    3. jeg bare lurer siden du skrev du villa hatt en lov om at det ikke var lov å drepe dyr, men samtidig så er det jo akkuratt det du betaler andre for å gjøre (åltså drepe dyr) når du spiser kjøtt? ser ikke koblingen? det er ikke noe forksjell på å drepe dyret selv, enn å betale andre for å gjøre det for deg. mener ikke å “hate” men synes det er interesant 🙂

    4. Har du begynt og tjene bedre på bloggen nå? Kan du kanskje begynne og leve av den snart? Stå på, digger bloggen din og håpet det går din vei.😊💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg