SØVNLØSE NETTER

Dere vet hvor deilig det er å våkne opp etter en god natts søvn? Vel, det begynner å bli lenge siden jeg har kjent på den følelsen. Når jeg er syk sover jeg så utrolig dårlig. Jeg klarer meg fint gjennom dagen, men når natten komme våkner jeg flere ganger, ligger og vrir meg og alt blir så mye verre. Derfor har jeg sovet helt til klokken ti de to siste dagene og til og med da har det vært en kamp med meg selv for å klare å stå opp. Sånn, der var klagingen over, haha. 

Nå sitter jeg og nyter pausen min på jobb før jeg skal tilbake og blir der resten av dagen. Det er egentlig ganske deilig. Da føler jeg meg i det minste litt produktiv. I morgen har jeg heldigvis fri, men jeg har en god del jobb å gjøre med bloggen før vi skal på julebord på kvelden. Det er nemlig klart for Paradise-reunion! Vi skal først ut og spise før planen er å feste natten lang på byen. Jeg hopper over den siste delen der i et forsøk på å bli frisk, så maten blir høydepunktet for min del. Selvfølgelig sammen med å se hele gjengen igjen! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg