21 TING SOM GJØR MEG LYKKELIG

  Nyvasket leilighet

 ❤ Møte hunder

❤ Spise is rett fra boksen

❤ Oppdage nye favorittsanger

❤ Reise og oppleve nye steder

❤ Sjokolade

❤ Gå tur i sola på høsten, våren og vinteren

❤ Ligge i sengen på kvelden mens regner bøtter ned utenfor

❤ Alle Taylor Swift-sanger

❤ Være hjemme alene

❤ Synge i dusjen

❤ God døgnrytme

❤ Friends

❤ En bra konsert

❤ Følelsen etter en god løpetur

❤ Roadtrips

❤ Spise Nugatti med en skje rett fra boksen

❤ Legge meg nydusjet i nyvasket sengetøy

❤ Svømme i havet

❤ Glede andre

❤ Youtube videoer av Harry Styles

 

Hva gjør deg lykkelig?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Sønnen min
      Familien min
      Jobben min
      Foball
      håndball
      kjærlighet
      Orange is the new black
      Fuller house
      Teen wolf
      Heite damer og menn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg