MIN JULELISTE PÅ SPOTIFY

Noe av det fineste med julen er musikken. Et av de beste minnene jeg har fra julen, som jeg gjenopplever hvert år er å sette meg påtoget hjem og trykke PLAY på spillelisten min White Christmas. Den består faktisk av 105 sanger, haha. Jeg som påstår at jeg ikke liker jul.. Jeg har plukket ut noen av favorittsangene mine som dere kan se under her, eller så finner dere link til hele julelisten min nederst i innlegget!

 

 

Dere kan finne hele spillelisten HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. mange fine der 🙂 mine favoritter er tenn lys, mary boy child, en stjerne kinner i natt og vi tenner våre lykter og en haug av englske sanger, en del på de som du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg