VI BYTTER KLÆR

I helgen var Julie på besøk fra Trondheim, noe som alltid er like koselig! På søndag skulle vi ut og kurere den kommende fyllesyken med litt frisk luft og julemarked og da fikk vi en genial idé! Jeg lånte jakken hennes fordi, vel den er dritkul. Hun lånte min fordi den også er ganske fin. Jeg bestemte meg for at jeg definitivt skulle dra på Zara i løpet av uken og kjøpe en lik, men så foreslo Julie at vi kunne byttelåne jakker en stund. Det er jo så mye lurere! Hun er lei av sin jakke og jeg er lei av mine, men begge elsker hverandres!

Det ble bestemt at hun skulle reise tilbake til Trondheim i min jakke og hennes skulle bli igjen her som min. Det er så mye lurere enn å svi av 1000 kroner på en jakke jeg kan låne. Hvorfor har vi ikke kommet på dette før? Jeg skal virkelig begynne å foreslå dette for flere av vennene mine. Hvis noen er litt lei av klærne sine kan vi bare byttelåne litt i noen uker, for så å gå de tilbake. Helt genialt!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg