UKEN SOM GIKK #12

AKKURAT NÅ: Jeg er på vei hjem fra trening i vinterkulda, men det går bra fordi jeg har det nye albumet til Taylor på repeat 

UKENS TANKE: Jeg har et innlegg jeg prøver å skrive til dere, men jeg vet ikke helt hvordan. Det går liksom ikke fordi jeg må på en måte være veldig ærlig, både overfor dere og meg selv så det er litt vanskelig å starte på en måte. Det er ikke noe vits å skrive det uten å være helt ærlig, da blir det bare rart. Så jeg tenker mye på at det er noe jeg vil si, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det… 

UKENS SERIE: Har jeg sett på en serie? Altså hva gjorde jeg forrige uke? Jeg føler ikke jeg har hatt tid til noe som helst. Eller jeg har jo sett litt på Friends da, men ikke så mye som vanlig. Har dere noe gode serietips til meg?

UKENS CRAVING: Okei, dette er rart. Hold dere fast. Denne ukens cravings er blomkålsuppe, haha. Jeg skal lage det i morgen tror jeg. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke tid til å lage det forrige uke, så nå må jeg få gjort det snart. Det er faktisk skikkelig godt!

UKENS HØYDEPUNKT: Julebordet på lørdag! Det var så koselig å få samlet alle sammen. Vi startet hos Maria og den leiligheten kunne jeg nesten drept for. Den var så fin! Vi hadde det kjempekoselig der først med mat, snacks, leker og sladder før vi tok turen til sentrum hvor vi vandret fra utested til utested. Det ble nesten en form for barhopping, haha. Uansett så var det en superkoselig kveld!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det irriterer meg grønn at ingen vet hva vaginisme er!!! Haha, sorry, men det er dødsirriterende. Samtidig skjønner jeg det fordi jeg ante ikke hva det var eller innebar. Det er ikke bare det at man ikke kan ha sex, og når jeg sier ikke kan så er det fordi det er fysisk umulig. Altså det er stengt, lukket, total shut down. Det er ikke bare det at man ikke burde, man kan ikke! Så er det kramper i underlivet, i magen og ryggen, muskulaturen presser på blære så man må på do hele tiden, det svir og noen har vondt bare de står eller sitter. Altså det er ganske mye mer enn å ikke kunne ha sex for dere som tror det. Så veldig irriterende med ting som “det er jo ikke så ille å gå uten sex”, “kan du ikke bare varme godt opp”, “jeg skal heller ikke ha sex fordi jeg har en kjønnsykdom, men dte går bra”. NEI, det gjør ikke det…

UKENS SEIER: Jeg klarte å dra på byen uten å miste jakken min! Haha. Lenge siden sist. Neida, men jeg ble perfekt full og hadde stålkontroll hele kvelden. Jeg nektet å henge fra meg jakken min på noen av de tre utestedene fordi jeg bestemte meg for å bære rundt på den av sikkerhetsårsaker. Det fungerte perfekt!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Slik så det ut i min aller første leilighet, Jeg er ikke singel fordi jeg blogger om singellivet og 30 raske spørsmål og svar.

UKENS MATRETT: Jeg har ikke spist noe spennende denne uken. Hm, jeg tror kanskje ikke jeg har laget middag i det hele tatt? Det får bli taco da, haha. Da jeg kom hjem fra jobb på fredag stod Sofie og gjorde klar taco til oss, så det var skikkelig deilig. Det beste i verden er å komme hjem til ferdig middag etter en lang arbeidsdag. Er dere ikke enig?

UKENS SANG: Endelig er hele Reputation på Spotify! Dette har gått på repeat helt siden jeg fant ut at Taylor tok til vettet og lot oss høre det gratis, hehe. Jeg har fått meg en del favoritter og dette er en av de.

UKENS FAVORITT-BILDE: Det ble dette rett og slett fordi jeg får lyst til å trykke i meg alle donutsene bare av å se på bildet! I tillegg er det koselig med de fine fargene, nam nam. Blir ikke dere fristet?

10 kommentarer

Siste innlegg