EKTE JULESTEMNING PÅ MARKED

Åh, denne dagen har vært så utrolig fin! Oslo har virkelig vist seg frem fra sin beste side i dag. Det har vært nydelig vintervær og solen har skint hele dagen. Da jeg våknet i dag tidlig var planen å ligge i sengen, men så skulle Julie og Julie (eller JJ som jeg kaller dem fra nå av) på juelmarked og da slang jeg meg på! Det var å koselig. Så mange gode lukter, koselige varer og skikkelig julestemning. Vi endte opp med å bruke hele dagen ute og tok en tur ned på Aker Brygge. Dette var bare så deilig og en ganske så produktiv dagen der på for min del. 

Nå sitter vi hjemme i leiligheten og prøver å finne ut hva kvelden bringer. De andre skal bestille middag fra Foodora, men jeg har sprengt ukesbudsjettet mitt og må lage no jeg finner her. Så stress. Nå er egentlig det eneste jeg vil å ta en powernap, men jeg skal prøve å holde ut… 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Heeei, hvor er joggeskoene til hun som danset på Snapchat i fra og hvilken modell er de? Takk på forhånd

    2. Så venninnene dine bestiller foodora og lar deg lage mat hjemme, de sitter spiser det foran deg. Da hadde jeg heller som ei venninne spandert Maten på venninna mi :p syns det er frekt og ikke tilby seg!

    3. Anonym: Her må jeg si meg uenig altså! Når jeg har brukt opp mine penger betyr ikke det at de andre automatisk skal tilby seg å betale for min mat :-). Jeg har masse mat her hjemme jeg kan lage meg i stede for å bruke 300 kroner på å bestille noe hjem fordi jeg er lat, hehe.. men hyggelig tanke, absolutt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg