NÅ HAR DET SKJEDD PÅ DET ALLER VERSTE TIDSPUNKTET

ANNONSE – inneholder annonselenker

Happy saturday! Jeg våknet opp i dag tidlig og forstod ikke hvorfor lyden på vekkerklokken min var så utrolig lav. Det viste seg at lyden var like høy som alltid, men ørene mine er helt tette. Det ga mer mening da jeg reiste meg opp og kjente at halsen er sår og øynene vir. Jippi, jeg har offisielt blitt syk på det verst mulige tidspunktet i løpet av året! Man har aldri tid til å bli syk, men midt i julebordsesongen og julekaos på jobb passer det ekstremt dårlig.

Jeg går fortsatt for strategien som går ut på å fortrenge dette, så jeg dro på trening selv om jeg ikke fikk så mye ut av det og skal på jobb nå snart og julebord i kveld. Det blir spennende altså! Mest sannsynlig dropper jeg alkoholen og turen ut på byen, men vi får se. Man vet aldri med meg!

Jakke HER // Bukse Zara, lignende HER // Sko Dinsko, lignende HER // Øredobber eBay // Veske Mango

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Føler med deg, blitt syk selv! 😷 mitt tips: slapp av og la kroppen hente seg inn før du må ut igjen. Drikk te eller varm melk med pepper, honning, sitron og ingefær – renser opp! Og f.eks en spicy suppe, funket litt for meg hvertfall. Ellers er det bare å ta tiden til hjelp. Anbefaler også nesesprayen zycomb på apoteket! Den holder mye lenger, hilsen en som egentlig hater nesespray!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg