30 RASKE SPØRSMÅL OG SVAR

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?

Yei, jeg har begynt å gå litt brunfarge! Jeg har nemlig tatt litt sol i det siste. Bare sånn 15-20 minutter, men det hjelper på litt altså. Det er så deilig å legge seg inn i et varm solarium og ta en powernap på vei hjem fra jobb i vinterkulda.

2. Hvem tenker du på akkurat nå?

Vel, egentlig ingen haha. Jeg tenker på om jeg skal gidde å dra til byen på Søstrene Grene for å kjøpe litt acessories til jul før jobb, men jeg tror nok ikke det skjer, nei. 

3. Bryr du om hva andre syns om deg?

Til en viss grad, ja. Jeg synes jo det er kjipt om folk går rundt og misliker meg, særlig yten å kjenne meg, men igjen. Samme det. De kan prøve å bli kjent med meg så får vi se hva de sier da, haha. Så både og!

4. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?

Sjarm, sjarm og atter en gang sjarm! Det har så utrolig mye å si altså. En tiltrekkende personlighet veier opp for å kanskje ikke ha det kjekkeste ansiktet og den flotteste kroppen. Sjarm er gull verdt, gutter – husk på det! Hvis jeg skal gå på utseendet så er pene øyne noe jeg synes er veldig tiltrekkende. 

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?

Det er lillesøsteren min, sorry. 

6. Hvem liker du ikke spesielt mye om dagen?

Hm… Det er ingen jeg ikke liker spesielt mye om dagen tror jeg, haha. Heldigvis!

7. Hva har du på deg?

En sort vid bukse fra Zara, en mørk grå genser fra Cubus og hvite sokker 🙂 Superfint altså! 

8. Hvordan hilser du på folk?

Vel, jeg sier som regel hei i en alt for lys tone 🙂

9. Hvilket merke er det på skoene dine?

Akkurat nå har jeg ikke på meg sko, men de jeg skal ta på meg og bruke på jobb er fra Reebok. 

10. Mye penger og lite venner eller lite penger og mange venner?

Jeg trenger ikke ha så mange venner så lenge jeg har gode venner, så da velger jeg faktisk mye penger og lite venner!

11. Hvem digger du aller mest om dagen?

Martine! Hun er seriøst alltid blid og er en så behagelig person å være med. Hun klarer virkelig å få opp humøret mitt, selv på en dårlig dag og slike mennesker er så fantastisk å ha i livet sitt. 

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?

What? Hvilken side liksom? Den som står inntil venstre vegg når man går inn i rommet tror jeg. 

13. Hva gjorde du rundt midnatt for to dager siden?

Da sov jeg, hehe. Jeg legger meg sånn i 22-23 tiden jeg så rundt midnatt sover jeg som regel.

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?

Nei. Overse det som du klarer.

15. Hvem er den siste personen du så i dag?

Det må bli en uteligger som lignet på julenissen. Jeg ble litt sånn “what har jeg havnet i en julefilm her, hva skjer nå? Er han julenissen?”. Det jeg fant ut er at jeg må slutte å se så mye på julefilmer.

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

Haha, jeg klarer ikke velge mellom serr og liksom. Når jeg snakker er dette ord som går igjen veldig mye. Typ også forresten. En normal setning for meg kan være “Serr jeg dør liksom. Det var typ sånn”. Rar setning, men dere tar poenget.

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?

Altså jeg aner ikke, haha. Det er sikkert foreldrene mine eller en venninne som sa det litt sånn på tull kanskje. Jeg vet ikke. So sad. Neida, det går helt fint jeg hadde fått noia om noen sa det der til meg. 

18.Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? 

Jeg gjør vel ikke så mye annet enn når Sofie er hjemme. Eller jo jeg lufter, haha. Hun skal ha det så forbaska varmt inne i den leiligheten her at det er like før jeg besvimer! Så i det hun drar så setter jeg opp vinduene for å få litt luft inn hit. 

19. Hvem var den siste du hadde sex med?

Altså hvorfor i all verden skulle jeg skrevet det på bloggen? Okei, hadde det vært Bradley Cooper så kunne jeg skrevet det, men stakkars menneske må da få litt privatliv, haha. Det er forresten evigheter siden uansett. 

20. Har noen av vennene dine sviktet deg?

I løpet av livet mitt? Ja. 

21. Din favorittalder i livet så langt?

Åh, da jeg var 20! Jeg elsket å være 20. Jeg hadde det også veldig moro det året jeg fylte 18, så det må bli de to. Jeg tror egentlig ikke det skjedde noe spesielt da jeg var 20, men jeg bare elsker den alderen. Jeg sier stadig feil og forteller folk at jeg er 20 før jeg innser at “herregud, det er faktisk tre år siden jeg var 20”. 

22. Hvem er din verste fiende?

Hahaha, har man fiender i en alder av 23? Kanskje? 

23. Hva har du som skjermbilde på Pc/Mac?

Dette bildet av Sofie og meg fra før finalefesten på Paradise!

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?

Jeg har ikke snakket med noen i dag… Sofie sover enda tror jeg og annet enn det har jeg kun vært på trening, så jeg har ikke snakket med et eneste menneske. 

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly.

Det blir lett en million kroner. Jeg har høydeskrekk og ikke noe som helst behov for å kunne fly, haha.

26. Liker du noen?

Nei, ikke på en romantisk måte i hvert fall.

27. Siste sangen du hørte på?

I’ll be Home – Meghan Trainor. Den er så fin!

28. Liker du utseendet ditt?

Ja, det gjør jeg faktisk. Ikke noe å klage på der altså, jeg har fått et godt utgangspunkt så må jeg bare ta vare på det haha. 

29. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?

Jepp, antakeligvis mange. 

30. Hva kommer du aldri til å gjøre?

Bade med haier! Fyyyyy faen jeg hadde dødd. Jeg er så redd for hai, herregud. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg