MIN ØNSKELISTE TIL JULENISSEN

ANNONSE – inneholder annonselenker

Her om dagen fikk jeg spørsmål om hva jeg ønsket meg til jul. Da kom jeg ikke på en eneste ting! Jeg har jo det meste jeg trenger, eller? Etter å ha satt meg ned og virkelig tenkt over hva jeg faktisk trenger ble plutselig listen til nissen ganske så lang, haha. Noe har jeg bare lyst på, mens andre ting er noe jeg faktisk må skaffe meg snart som for eksempel en stavmikser og ny linse til kameraet. Jul er en perfekt anledning, så nå deler jeg ønskelisten min med dere. Kanskje dere finner noe dere ønsker dere her, eller noe dere ønsker å gi bort?

Fortell meg gjerne hva dere ønsker dere til jul! Det er så morsomt å lese 

1 Sengesett i Bomull HER // 2 Marmorfat HER // 3 Sengesett i lin HER

4 Øyekrem fra Clarins HER // 5 Krølltang HER // 6 Hugo Boss The Scent HER 

7 Kjøkkenmaskin HER // 8 Miksmaster HER // 9 Stavmikser HER

10 Lang fuskepels HER // 11 Nyttårskjole HER // 12 Sort kåpe HER

13 iPhone case til trening HER // 14 Ørepropper til trening HER // 15 Treningsbag HER

16 Ny linse til kameraet // Mindre kamera til film og bilder // Større minnekort HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Kjente du Håkon eller har du sett han før Paradise? Tenker liksom på det fordi begge dere er fra Larvik:)

    2. Vil komme med et lite tips: jeg har den stavmikseren du ønsker deg med alt utstyr som følger ved. Bor selv utrolig trangt, og med min bakeetusiasme er det umulig å ha både stavmikser, kjøkkenmaskin og miksmaster. Har derfor funnet ut at jeg kan gjøre alt (med forbehold) i med stavmikseren. Vispe krem, lage smootie, kverne kjøttdeig, bake gjærbakst osv. Hvis dere ikke gjør det allerede er det noe jeg vil anbefale å prøve først😃 ha en riktig god dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg