UKEN SOM GIKK #11

AKKURAT NÅ: Nå er jeg faktisk på jobb og dette innlegget er tidsinnstilt. Livet som deltidsblogger, haha. Eller jeg blogger jo på heltid, men jeg er ikke på hele tiden om dere skjønner hva jeg mener. Jeg kan ikke dele dette innlegget nå for eksempel, men det får jeg gjøre senere. Jeg håper dere får det med dere uansett!

UKENS TANKE: Jeg angrer litt på at jeg klipte meg kortere… Jeg var så lei va det lange extensionet så jeg klipte noen cetimeter, men nå angrer jeg som alltid. Jeg holdt på å si at det heldigvis må byttes ut snart uansett, haha. Det begynner å bli ganske slitt så jeg tror nok jeg må bytte ut håret snart og da kan jeg jo velge noe lenger igjen! (Se så langt det var!!)

UKENS SERIE: Paradise Hotel sesong 4, hehe. Den er ganske morsom faktisk!

UKENS CRAVING: Jeg vil jo alltids ha sjokolade, men denne uken har det ikke vært så ille. Det jeg har helt insane lyst på om dagen er en skikkelig digg kake som jeg kan kose meg med. En saftig spesiell sjokoladekake, altså ikke bare sjokolade, men med typ karamell og havsalt eller noe sånt. 

UKENS HØYDEPUNKT: Søndagen min. Det var bare en så behagelig og fin dag! Jeg hadde ingen planer, men kom meg på trening og så var jeg bare hjemme med Sofie og Martine og gjorde ingenting. Vi hadde på gamle filmer i bakgrunnen mens vi egentlig satt i stillhet og drev med egne ting. Det var bare en veldig fin dag! Små gleder, folkens. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Meg selv. Jeg er så utrolig irritabel om dagen at jeg irriterer meg selv, hehe. Jeg håper bare det går over snart fordi det er så slitsomt at alt og alle irriterer deg. 

UKENS SEIER: Jeg har lagt fra meg sukkerstoppet og gått over til å kun spise det en gang i uken. Derfor blir ukens seier at jeg faktisk klarte å kun spise det en dag! Woho. Gjett om jeg hadde lyst til å kjøpe meg godis på søndag da, men jeg klarte å stå i mot og det skal jeg klare uken som kommer også. 

UKENS MATRETT: OMG, burgeren jeg lagde til Sofie og meg på søndag. Den var så god og så enkel. Det var en hjemmelaget burger av karbonadedeig i pitabrød med stekt løk, hjemmelaget guacamole, agurk, mais og ketchup hehe. Nam, nam! (Det var diggere enn det ser ut som på bildet)

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Ukens spørsmål, Hvor er de seksuelt trakasserte mennene og Den aller første daten.

UKENS SANG: Denne gangen er det nok en sang fra Sam Smiths nye album og den heter No Peace. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Haha, er det rart å velge et bilde av mat i en pose?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg