SLIK SÅ DET UT I MIN ALLER FØRSTE LEILIGHET

Da jeg først flyttet til Oslo for over tre år siden flyttet jeg sammen med tre av mine beste venninner. Vi sikret oss en stor leilighet midt i Majorstuekrysset og etter en del maling og skrubbing ble den ganske så fin. Alle fire hadde hatt et friår hvor vi bare jobbet og en god del av pengene vi hadde tjent gikk til å innrede den nye leiligheten vår som vi skulle bo i for alltid (hehe). Det ble faktisk skikkelig koselig og jeg elsket soverommet mitt!

Når jeg ser tilbake på det nå ser det ut som om en enhjørning og en Disneyprinsesse har spydd over hele rommet, men søtt var det i alle fall. Shabby Chic er vel alt jeg trenger å si, haha. Men se så koselig det var da! Beklager den dårlige kvaliteten, men dette var de eneste jeg hadde… 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg