PARADISE HOTEL REUNION

God morgen, mine fine lesere! Ah, har jeg fortalt dere at søndag er min favorittdag? Antakeligvis et par ganger, men jeg sier det igjen. Det jeg elsker med søndager er at det er null forpliktelser og en dag hvor jeg har helt fri. Jeg legger aldri store planer på søndager og så lenge jeg ikke er fyllesyk pleier dette å være en av mine mest produktive dager!

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å avlyse alle planer og ha en alenekveld i går. Det trengte jeg. Det ble dessverre lite blogg fordi hjernen min var kjørt etter en lang dag og all inspirasjon var gjemt bort. Heldigvis er den tilbake i dag, så jeg satser på å få gjort mer. 


Herregud, så mye som er forandret… Dette er fra den andre dagen etter at vi sjekket inn på hotellet. Det er så rart å se tilbake på!

I går skjedde det forresten noe sikkelig hyggelig! Isabelle foreslo at vi fra årets Paradise-sesong skal ha julebord sammen. Det ble mildt sagt tatt godt imot og folk var så positive. Vi endte til og med opp med en dato mange kan, hvor ofte skjer det når man skal planlegge slikt? Alle fra årets sesong er invitert og vi håper på å få samlet absolutt alle her i Oslo om en liten stund. Jeg håper de fleste kan komme fordi vi har delt en så spesiell og fin opplevelse sammen.

Det er mange jeg ikke har sett på lang tid som jeg gjerne vil se igjen. Dette blir faktisk en skikkelig reunion og det har vi ikke fått til siden finalefesten. Folk er opptatt med sitt og man går tilbake til egne liv, så jeg synes dette var et utrolig godt forslag av Isabelle 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg