I KVELD ER JEG HELT ALENE

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Er det lov å si at det er litt deilig at denne Black Week er over? Det er moro med mye å gjøre, men også litt slitsomt. Heldigvis er det søndag i morgen og da skal jeg la meg selv sove helt til jeg våkner! Det er nemlig det beste jeg vet, haha. 

I kveld hadde jeg egentlig planer med en venninne. Hun skulle komme hit til meg og vi skulle lage middag sammen og kose oss. Nå er de planene avlyst. Jeg føler meg som en kjip venn, men noen ganger trenger man litt alenetid. Det er så mye blogg-jobb jeg må ta igjen etter en hektisk uke. Jeg jobber en del neste uke også, så da er jeg nødt til å forberede en del. I tillegg fristet de rett og slett med en alene-kveld. Noen ganger trenger man det. Sofie skal bort, så jeg blir helt alene hjemme og skal bare lage meg en god middag, finne en fin film og kose meg med det mens jeg jobber masse med bloggen! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg