DETTE HANDLET JEG PÅ BLACK FRIDAY

ANNONSE – alle linker er annonselenker

Til tross for mitt litt lunkne syn på Black Friday klarte jeg ikke motstå litt shopping. Jeg føler jeg har vært litt fornuftig da. Jeg trengte en del av dette! Jeg bruker de samme klærne hele tiden og shopper nesten aldri, så det var på tide med noe nytt. 

Det ble faktisk hele ni ting fra Nelly! Timberland-skoene har jeg planlagt å kjøpe i evigheter. Jeg har gått rundt i sneakers og blitt iskald på føttene så langt i vinter. Det orker jeg ikke i tre måneder til, så de kjøpte jeg allerede på torsdag. I tillegg har jeg fått meg både julekjole og en jumpsuit til nyttårsaften, Jeg er SÅ fornøyd!

1. HER      2. HER      3. HER

4. HER     5. HER     6. HER

7. HER    8. HER    9. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Koden funker ikke:// står at rabattkoder ikke kan kombineres med andre tilbud – nå er det black weekend..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg