HER BØR DU SHOPPE FOR Å GJØRE GODE KUPP I DAG

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

Dagen er her. Endelig kan man shoppe til krampa tar en, eller til kortet blir avvist. Hvem vet? Jeg har samlet en god del ting dere kan handle i dag. Det ble mest fra Nelly, men de har så utrolig mye fint så jeg klarte ikke motstå. I tillegg har jeg funnet frem noen hårprodukter og sko fra andre steder. Jeg har klikket hjem noe selv allerede. Det skal jeg vise dere senere. Kos dere med shoppingen!

KLÆR FRA NELLY

1. HER      2. HER      3. HER      4. HER

5. HER     6. HER      7. HER      8. HER

9. HER       10. HER      11. HER       12. HER

13. HER       14. HER       15. HER      16. HER

17. HER      18. HER      19. HER      20. HER

21. HER       22. HER        23. HER

24. HER      25. HER      26. HER      27. HER

28. HER         29. HER       30. HER        31. HER

32. HER           33. HER         34. HER

 

HÅRPRODUKTER FRA LYKO

1. HER   2. HER    3. HER

4. HER    5. HER    6. HER

 

SKO FRA FOOTWAY

7. HER    8. HER

9. HER    10. HER    11. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei litt rart spørsmål.. men jeg vet ikke hva jeg ska gjøre, bestilte noe fra Nelly 22/11-17 og fikk da en ordrebekreftelse på Mail,men har enda ikke fått noe leveransebekreftelse, har alltid fått den dagen etter bestillingsdatoen. Har sendt dem melding/Mail både på Facebook og på nettsiden deres, men har enda ikke fått noe svar! Så vet ikke hva jeg skal gjøre..:( kommer jeg aldri til å få pakken min? P.S håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg