DEN ALLER VERSTE…

La oss være negative! Neida, jeg mener ikke det, men nå skal jeg fortelle dere noe om meg. Jeg skal fortelle dere om noen av mine verste opplevelser, samt hvilken serie, hva slags godteri og hvilken frukt jeg synes er verst! Det er så typisk at jeg skriver hva jeg liker best og forteller om mine favoritter innenfor forskjellige temaer, så derfor bestemte jeg meg for å gjøre noe annerledes. 

SERIEN. Rob and Chyna/ Vendela + Petter. Her er det delt førsteplass altså. To så elendige serier kan jeg ikke huske å ha sett på lenge. Altså hva i all verden er poenget? Rob and Chyna er så mye drama at jeg ikke orker å høre etter, herregud for et kaos! Vendela + Petter er bare utrolig klein og det hele virker så oppsatt og de virker ukomfortable begge to. Sykt kleint å se på, rett og slett. 

GODTERIET. Alt surt. Jeg klarer ikke spise det. Jeg er veldig på det søte, så alt av sjokolade og sånt. Surt godteri klarer jeg ikke i det hele tatt.

TUREN. Flyturen fra Amsterdam til Atlanta på vei til Mexico. Jeg var syk og i tillegg begynte jeg å bli forstoppet. Flyet var stappfullt og jeg havnet midt mellom to veldig store menn som tok litt mer enn sin plass. Jeg fikk ikke sove og måtte på do hele tiden, men fordi mannen som satt ytterst sov nesten hele veien kom jeg meg aldri på do. Jeg hadde magekramper, brystsmerter og så utrolig vondt i rumpa. Det var helt forferdelig!

BURSDAGEN. Hm… Den verste feiringen var definitivt i fjor. Jeg var inne i en veldig rar periode, noe som gjenspeilet bursdagen. Jeg drakk ikke, noe som er greit nok, men det gjorde at de andre følte litt på å drikke tror jeg. Jeg lagde mat og bakte kake og inviterte de nærmeste vennene mine hjem til meg, men jeg ville egentlig bare legge meg etter en time. Stakkars, de ble sendt hjem før halv tolv tror jeg. De trodde faktisk jeg tulla, haha. Nei, jeg var veldig rar på den tiden… 

SKADEN. Åh, jeg får vondt bare av å snakke om dette. Da jeg var yngre spilte jeg håndball og midt i en kamp klarte jeg å tråkke skikkelig over. Jeg skulle satse og la all vekten på høyrefoten, men noe skjedde og jeg tråkket over. Det ble helt sort. Jeg husker ingenting, men de som var i hallen sa jeg hadde skreket høyt på en helt forferdelig måte og jeg fortsatte å skrike. Etter hvert begynner jeg å huske litt. Treneren og noen lagvenninner var rundt meg og jeg kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket de hadde. Jeg ble så redd! Jeg gråt og gråt. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt så vondt. Foten min lå nemlig vridd i en helt annen vinkel enn hva den skal gjøre. Jeg ble faktisk hentet i sykebil hvor jeg fikk morfin, så etter det husker jeg ikke mer før vi var på sykehuset i Tønsberg. Det viste seg at jeg hadde strukket scenene i ankelen skikkelig. Det var like før de røk, men det gjorde de heldigvis ikke! Jeg var neddopet en del timer i etterkant, men jeg husker at jeg våknet den natten og skrek i smerter fordi morfinen hadde gått ut av kroppen og jeg kjente smerten igjen. Herregud, det var så forferdelig! 

FRUKTEN. Aner ikke. For et rart punkt. Frukt er jo kjempegodt!

ÅRSTIDEN. Vinteren! Jeg elsker våren og høsten, sommeren er helt okei. Vinteren er derimot helt forferdelig. Det er kaldt og vått hele tiden. I Oslo sentrum blir det ikke ordentlig fin vinter. Det blir sludd, vått og trafikk-kaos. Med andre ord er det bare kjipt. Nå er det ikke ordentlig vinter i Larvik lenger heller. Jeg husker da jeg var liten og det alltid var snø på julaften og vi kunne lage snømenn i hagen, men nå er det omtrent som i Oslo sentrum. Jeg kan like vinteren på fjellet, men det blir noe annet. 

HÅRTABBEN. Da jeg skulle gå fra mørkt til lyst hår på videregående en gang. For det første var alt hjemmefarget, noe som var krise i utgangspunktet. Da jeg skulle bli blond lot jeg en venn av meg bleike det. Vi bleiket det tre ganger på fire dager med hjemmebleking. Jeg hadde helt seriøst ikke hår igjen! Hvis jeg tok på det så falt det av og jeg kunne ikke gre det. Jeg var så lei meg, det var totalt krise og det tok flere år før jeg begynte å få noe som minnet om normalt hår igjen.

BRUSEN. Urge. Jeg har aldri likt det! Kan ikke forstå hvordan noen kan drikke det greiene der. Jeg føler det er som å drikke en tjukk sukkerlake liksom. Jeg føler det litt på samme måte med Cola, men det kan jeg til nød drikke om jeg må.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg