BILLIG OG FINT JULEINTERIØR

Det nærmer seg desember og selv om jeg ikke er den ivrigste når det kommer til å gjøre leiligheten klar til jul så har jeg en roomie som er det. Sofie har snakket om juli snart tre måneder, haha. Jeg hører daglig om hvor mye hun gleder seg til å pynte leiligheten til jul, så jeg tenkte at jeg fikk bidra litt da. Derfor klarte jeg ikke motstå å kjøpe med noen småting da jeg var i byen for et par dager siden. 

Jeg var inne på H&M Home fordi jeg måtte ha et nytt putetrekk. På vei inn i avdelingen gikk jeg forbi de søteste duftlysene jeg har sett på lenge! Ikke nok med det, de luktet jul. Det ene luktet granbar og det andre luktet røkelse eller noe sånt, jeg klarte ikke helt å plassere lukten, men det var en skikkelig julelukt.

Det beste er at de bare kostet 20 kroner hver! Jeg elsker billige ting, haha. Det endte selvfølgelig opp med at jeg kjøpte med disse, men de skal stå i skapet frem til Sofie bestemmer seg for å gjøre om leiligheten vår til nisseland.

Like etterpå måtte jeg innom Normal i Torggata og tror dere ikke jeg endte opp med å kjøpe noe “julete” der også? Dette var i en litt mildere form da. De hadde mange forskjellige juleservietter og det må man jo ha i juletiden. Nå gikk jeg for de enkleste av de alle. Det er så mye som er rødt og grønt med nisser på, så da tenkte jeg at det var greit med noe helt enkelt sammen med alt kaoset. Jeg endte opp med serviettene dere ser over her. Jeg synes de var skikkelig søte og de kostet kun 12 kroner!

Som lysene skal disse ligge i skapet frem til resten av julepynten kommer opp. Vi må nok ta en handletur til fordi dette er vel det eneste vi har som minner om jul for øyeblikket. Helt greit for min del, men joda… Jeg skal innrømme at det er litt koselig med jul i leiligheten.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg