VIDEO – SNAPCHAT Q&A MED SOFIE

Nå sitter jeg hjemme hos meg med Marte og Emilie. Vi hadde middagsdate og lagde blomkålsuppe, nam nam. Det er så undervurdert med supper! Det er jo faktisk skikkelig godt. Egentlig venter jeg på at Sofie skal komme hjem fra Sverige så jeg får Pepsi Maxen hun har kjøpt med for meg. Elsker at hun dro til Sverige, haha. 

Her om dagen spilte vi forresten inn en videoblogg! Det var lenge siden sist for min del. Vi svarte på spørsmål dere stilte oss på Snapchat og det ble ganske moro. Jeg avslører blant annet noe om Morten og meg den tiden Sofie reiste, vi snakker om sex, hvordan jeg er til å passe Celine og Sofie sin Hollywood-snapvenn. Det er så mye gøy i denne videoen, så enjoy!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg