SPAR PENGER OG TID PÅ UKESHANDELEN

For dere som følger meg på snapchat (andreasveinsdot, legg meg gjerne til) så vet dere allerede at jeg fikk to store poser med matvarer på døren i dag. Jeg testet nemlig ut noe nytt og bestilte ukeshandelen på nett. Jeg elsker å nettshoppe og plutselig tok jeg meg selv i å sitte og nettshoppe matvarer. Det er jo genialt! Jeg fant en side som ga meg 200 kroner rabatt i velkomstgave, så jeg sparte 200 kroner på matvarehandelen denne uken. Det er gull verdt dere. 

Denne gangen bestilte jeg fra Marked.no fordi de hadde den kampanjen. Du kan også få 200 kroner rabatt på alle kjøp over 500 kroner ved å bestille herfra forresten. Jeg vil bare legge til at dette ikke er noen form for reklame, men et helt ærlig tips fra meg til dere. Det finnes andre nettsider også, for eksempel Kolonial som jeg også har hørt mye bra om. I tillegg tror jeg noen matbutikker faktisk tilbyr netthandel, men da kan det være man henter i butikk… Jeg er ikke helt sikker på dette, men det kan dere Google dere frem til. 

Nå handlet jeg hele ukeshandelen og betalte under 500 kroner! Hvor utrolig er ikke det? Jeg kjøpte jo dyre ting som for eksempel karbonadedeig, kaffekaplser og lettis. Så klarte jeg ikke motstå å kjøpe en liter med Litago uten sukker, haha. Den er så utrolig god. Jeg kjøpe jo de små kartongene hele tiden, men nå har jeg en stor her hjemme jeg kan kose meg med. Ellers var det mye av det jeg alltid kjøper som frukt, yoghurt, pålegg, melk, grønnsaker og egg. Jeg har både laksefilet og kyllingfilet i fryseren, så det eneste jeg kjøpte av kjøtt var karbonadedeig. 

Nå trenger jeg ikke gå på butikken resten va uken! Netthandel er jo helt genialt i en uke med dårlig tid hvor det å gå på matbutikken virker som tidenes kjipeste oppgave. Samtidig synes jeg det er litt koselig å handle på butikken, så her blir det nok en god blanding fremover. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg