FØRSTE BEHANDLING OG MIDDAGSBESØK

ANNONSE – inneholder en rabattert behandling

Hei, fine lesere! Formen er ikke helt på topp i dag, men det er ikke så rart med tanke på hvordan jeg kom meg hjem fra byen på lørdag. Jeg tror ikke jeg har fortalt dere dette… Vel, etter at jeg ikke fikk hentet ut jakken min måtte jeg jo komme meg hjem. Stedet vi var på var ikke så langt hjemmefra så jeg tenkte at jeg skulle gå som alltid. Dette var i utgangspunktet en dårlig idé med tanke på at jeg skulle gå hjem uten jakke. Det blir verre.

I løpet av kvelden fikk jeg også veldig vondt i føttene, så jeg tok av meg skoene og gikk barbeint. BARBEINT UTEN JAKKE! Hvor idiot er det mulig å bli? Da tar du en taxi, Andrea, uansett hvor kort det er hjem. Dette var midt på natten så det var jo iskaldt. Jeg har fortsatt vondt i føttene mine, de fikk sikkert frostskader. Så jeg venter egentlig bare på at sykdommen skal slå inn her og nå ser det ut til at den er på vei… Foreløpig skal jeg fortrenge det og gjør alt jeg hadde planlagt i dag, som jeg forresten skal fortelle dere om nå. 

11.00 Trening. I dag har jeg hatt en veldig lat morgen. Jeg kom meg opp litt over åtte, men har slappet av og blogget frem til nå. Hvis jeg skal rekke å trene før i kveld så må jeg komme i gang så klokken elleve må jeg være på vei til treningssenteret! Som sagt er ikke energinivået på topp, men alt er bedre enn ingenting så vi får se hvordan det går når jeg kommer dit. 

12.30 Ordne meg og spise lunsj. Ferdig trent og dusjen står for tur. Jeg må vaske og kure håret i dag så det kommer til å ta litt tid. Det verste er at jeg må føne det. Jeg tror nesten jeg bruker en halvtime bare på det, herregud så lang tid det tar! Helt krise. Så er det sminke og lunsj om hverandre, antakeligvis sammen med et par episoder av Friends. 

14.30 SPONSET (rabatt på behandlingen) – Time hos Røa Osteopati. I dag har jeg min andre time hos Røa Osteopati for å behandle vaginisme/vestibulitt. Jeg er kjempespent fordi vi skal begynne med behandlingen i dag! Sist var det en konsultasjonstime så det ble ikke så mye behandling, men det starter i dag. Så spennende!

15.30 Ærend i byen. Jeg må fikse et par saker og ting i byen, så det blir en liten tur dit. Egentlig trenger jeg nytt sengetøy også, men det er så kjedelig å bruke penger på! Kanskje jeg skal ønske meg det i julegave i stede? Det er så greit med sånne ting man hater å bruke penger på, men som man må ha!

16.00 Ta imot matvarer. Denne uken har jeg prøvd noe nytt, nemlig å bestille matvarer for hele uken via en nettbutikk! Da fikk jeg til og med rabatt på handelen via en velkomstkupong, så jeg sparte 200kr. på handelen denne uken, i tillegg til at jeg får det kjørt hjem. Genialt! Jeg skal vise dere alt jeg kjøpte og hva jeg synes om denne måten å handle mat på senere.

18.00 Middag med Marte og Emilie. Det blir koselig! Vi avtalte å lage middag sammen i dag siden ingen hadde planer på kvelden. Jeg husker ikke helt hva vi kom frem til, men jeg tror det ble noe med kylling og søtpotet. Vi får se hva det blir til. Koselig blir det uansett. Jeg regner med at de blir en stund og da skal vi nok bare kose oss resten av kvelden. 

22.00 Legge meg. Jeg er så trøtt om dagen og prøver å komme inn i en god døgnrytme. Av den grunn skal jeg gjøre meg klar for senga allerede klokken ti! Det går jo fort litt tid når man skal fjerne sminke, pusse tenner og ta en dusj, men jeg er nok i seng i god tid før halv elleve og forhåpentligvis sover jeg godt en halvtime etter det igjen.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer
    1. Heisann, kan du lage et innlegg om hvordan stelle føttene sine selv ? Vi er ganske mange som lurer på det samme 😊 ellers elsker jeg bloggen XoXo

    2. Jeg har en venninne som har jakke med ekte pels. Hun sier at hun er i mot pels, men mener at uansett om hun bruker det eller ikke så har det ikke noe å si for resten av verden slutter ikke med det fordeom. Har du et tips til hva jeg kan si til henne for jeg er skikkelig i mot det.

    3. Omg! Min beste venn er bare 13 år og blitt en del full. 13 år!! Jeg vil hjelpe henne men kan ikke akkurat bare si til henne hva hun må gjøre for det er hennes valg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg