UKEN SOM GIKK #10

Wow, i dag har jeg hatt en skikkelig blåmandag. Det var utrolig hardt å komme seg opp i dag. Jeg tror jeg har blitt for gammel for å feste fordi nå blir jeg helt seriøst redusert i to dager, ikke bare dagen etterpå. Det er så forferdelig kjedelig. Heldigvis drikker jeg sjeldnere og sjeldnere, men nå i desember blir det jo litt da. Det er nemlig to julebord til som skal gjennomføres, i tillegg til feiring første juledag og nyttårsaften. Æh, det blir slitsomt, men vi tar ikke den sorgen i dag. 

AKKURAT NÅ : Nå har jeg endelig fått satt meg ned etter jobb. Da jeg kom hjem like etter klokken seks kokte jeg opp frosne grønnsaker som jeg spiste fra en skål med litt salt på haha. Hvor lat? Jeg måtte bare ha noe som stoppet sulten der og da så jeg rakk å gjøre alt jeg skulle. Jeg måtte pakke inn en gave og dra til posten for å sende den, så gikk jeg en liten tur med Celine, skiftet sengetøy, satt på en klesvask og begynte å vaske leiligheten. Da kom Sofie inn døren og sa at hun vasket i går, haha sånn kan det gå. Vi har det rent da! Nå skal jeg slappe av litt før jeg går i dusjen og så skal jeg legge meg i sengen i mitt deilige, nyskiftede sengetøy og se på Friends <3 

UKENS TANKE: Jeg merker null forskjell på kroppen min så langt i sukkerstoppet og derfor har jeg tenkt mye på at jeg skal stoppe det. Det gjør meg virkelig ikke lykkelig. Jeg vil heller spise den sjokoladen på lørdagskvelden og bli lykkelig av den.

UKENS SERIE: Jeg var nødt til å ta en pause fra Sons of Anarchy her om dagen. Det er en veldig heavy serie og selv om den er superbra så er det mye nasty. Nå er den på et punkt hvor alt går til helvete og jeg bare orket ikke deale med det akkurat nå, haha. Derfor er jeg tilbake på….. Friends! 

UKENS CRAVING: Iskrem med varme bær. Det er skikkelig digg faktisk! Morsomt nok er dette faktisk desserten vi pleier å spise på julaften, så kanskje det er julestemningen som sniker seg inn her? Nå som jeg har hatt sukkerstopp har jeg tydd til sukkerfri lettis med varme skogsbær de dagene jeg virkelig MÅ ha noe. Det burde dere virkelig teste ut altså, supergodt. Varme bær med vaniljekesam er et godt og sunnere alternativ. 

UKENS HØYDEPUNKT: Det må være julebordet og turen på Taket etterpå. Det var så koselig på julebordet, virkelig. Vi var på Ekebergrestauranten og den utsikten var helt utrolig fin! Kvelden endte der i ellevetiden og da dro noen av oss til byen og Taket på Steen&Strøm hvor vi festet litt for lenge, haha. En veldig fin kveld alt i alt!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg har klart å miste enda en jakke! Hvordan er det mulig liksom? Jeg blir så oppgitt over meg selv. Hvem klarer å miste fire jakker på åtte måneder, altså det burde jo ikke være mulig. Det verste er at det alltid er favorittjakkene mine som blir borte. Den jeg mistet på lørdag har jeg faktisk hatt i fem år, så det var muligens på tide med en utskiftning, men jeg skulle gjerne sett at det hadde skjedd frivillig. 

UKENS SEIER: (Jeg må bare si at jeg elsker dette tillegget i uken som gikk. Små seire i hverdagen er gull verdt!) Det er at jeg klarte å komme meg opp klokken syv på lørdag for å trene! Det er ikke verst altså. Jeg var så fornøyd med meg selv. Det var sykt digg å faktisk være ferdig med alt jeg skulle gjøre tidlig, selv om jeg egentlig ikke hadde noe valg fordi hele dagen var full av avtaler haha. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Mine ulovlige uvaner, Julekalender på budsjett og Jeg skal ikke feire jul.

UKENS MATRETT: Pitapazzaen jeg unnet meg selv til frokost søndag morgen. Jeg var så fysen og dårlig etter julebordet og trengte noe digg. Vi hadde tacorester fra fredagen, så jeg varmet et pitabrød, slang på kjøttdeig, mais og ost og lagde en pizza til frokost. Jeg angrer ikke et sekund, det var så digg. 

UKENS SANG: Taylor Swift – Call it what you want

UKENS FAVORITT-BILDE: Åh, jeg likte faktisk denne selfien fra lørdag skikkelig godt! Jeg elsker hvordan blondene på kjolen kommer så godt frem.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Jeg synes egentlig du burde stoppe godtestoppet hvis du vil det. Hvorfor gjøre noe som ikke gjør deg lykkelig når det ikke er nødvendig? Det å bevise for deg selv at du kan stå imot cravings har du allerede gjort, så jeg ser egentlig ikke hvorfor du skal vente så lenge hvis du ikke vil 🙂 nyt livet <3

    2. Har du vært og spurt etter jakken din på den uteplassen?? Kan være noen har tatt feil og levert den tilbake??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg