UKENS SPØRSMÅL // BLOGGER JEG IKKE LESER, BARBERING, FAMILIE, PH +++

Er det normal å vokse underlivet?

Sikkert for mange :-).

Hvor tar du negler(akryl negler) har sett du har gjort det før men hvor? Har så lyst til å ta det men vet ikke hvor det er lurt å ta det?❤️Elsker bloggen din💋💋

Jeg ordner neglene mine hos Caroline på Beauty House Pilestredet! Hun er virkelig verdens flinkeste og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært så fornøyd som jeg er nå. Hun kan lage så mye kult og i tillegg holder de supergodt. Nå sist hadde jeg hatt neglene mine i en måned og de så like bra ut. Sjekk henne på Instagram HERSPONSET BEHANDLING. Tusen takk ❤️

Kan du islandsk?

Nei, dessverre så kan jeg ikke det. Jeg har store planer om å lære meg det i løpet av 2018!

Er du noe du har som et must når man er på ferie på Island?

Ja, masse haha. Det meste handler selvfølgelig om mat. Jeg må spise kleinur, noe som minner om smultringer, men er så mye bedre. Appelsinbrusen, sjokoladerosiner, Ris-sjokolade og bingokulur. Det er superdigg! Det er en side man kan kjøpe masse godt islandsk godteri fra, sjekk den ut HER.

Når dokker skulle på utflukt å date å sånne ting på PH, måtte dokker gå dit da?

Nei, vi ble kjørt med mindre det var rett ved siden av. Dette var faktisk noe av det beste for da kom vi ut av hotellet, fikk kjøre bil og høre på den musikken vi ville!

Jeg lurte på hva du syntes om Morten S? Liksom det han sa i introduksjonen sin om at jenter er objekter..

Det har jeg faktisk skrevet et innlegg om som du kan lese HER. Når det er sagt ble jeg veldig overrasket da jeg så den introen fordi det var et helt annet inntrykk enn hva han ga på hotellet. Jeg synes han virker som en veldig hyggelig gutt!

Hvorfor leser du ikke Sofie sin blogg?

Jeg leser Sofie og Martine Johansen sin blogg, men jeg glemte faktisk å skrive det i innlegget om hvilke blogger jeg leser fast haha. 

Hva syntes du om Teele sitt puppeinnlegg?

For å være ærlig trodde jeg hun hadde sluttet å blogge, så jeg har ikke vært innom bloggen hennes på flere måneder og dermed ikke lest noe puppeinnlegg.

Har du tips til barbering? Hvordan få en fin og perfekt barbering?

Bruk balsam, det er amazing! Vær nøye så du ikke kutter deg eller overser noe, og bruk en god høvel. Bytt med en gang den begynner å bli sløv.

Hvilket språk snakker du og familien din i Island?

Det er en god blanding av islandsk, engelsk og norsk. Flere har bodd eller bor i Norge og kan snakke norsk, i tillegg forstår vi noe islandsk og kan eventuelt svare på engelsk eller norsk. 

Hvem er dine beste venner?

Jeg har så mange gode venner så det blir rart å skulle plukke ut noen av dem, men det er vel Sofie, Martine, Marte og Emilie jeg snakker mest med og tar kontakt med om jeg trenger å snakke. 

Lenge siden du har nevnt Kevin på bloggen. Har dere ikke lenger kontakt eller kommer han ikke like ofte til Oslo mer?

Han var faktisk i Oslo for noen uker siden og bodde her som vanlig, men jeg tenkte ikke over å nevne det på bloggen. Vi har fortsatt kontakt, men han bor og jobber på Stord så han er ikke like ofte i Oslo som før. 

Jobber du på pizza bakern karlsrud?

Nei, jeg jobber i klesbutikk så det skjønner jeg ikke hvor du har fra. 

Leser du ikke bloggene til Isabelle, Martine, Telee og Henote?

Ikke fast, men jeg pleier å klikke meg innom fra tid til annen. Vel, jeg trodde Teele hadde sluttet å blogge da, så ikke hennes i det siste…

Altså det jeg lurte på var du kunne lage en playliste med rolige sanger som med Sam Smith og sånne typer sanger?

Det har jeg faktisk! Det er favorittlisten min med masse rolige og fine sanger. Dere kan finne den HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg