ALT JEG ER DÅRLIG PÅ

Lørdag! I dag var jeg oppe klokken syv til tross for at jeg har fri fra jobb. Denne dagen har blitt stappet full av litt for mange planer, som jeg egentlig burde fordelt utover flere dager. Vel, gjort er gjort og da må man bare gjøre det beste ut av det. Jeg skal fortelle mer om dette siden, men akkurat nå skal jeg fortelle dere om noe helt annet.

Det er fortsatt så mye dere ikke vet om meg, hvem skulle tro det? Nå har jeg laget en liste som var litt vanskelig å skrive. Jeg har nemlig nevnt en del av tingene jeg er skikkelig dårlig på… Det var plutselig en del, haha. 

SI UNNSKYLD. Jeg hater det. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har store vansker med å si unnskyld om jeg har vært en drittsekk (ikke at det er så ofte). Det er bare, nei… Jeg liker at ting går over av seg selv, eller så kan jeg skrive det hehe. 

❤ LAGE MAT. Jeg er supergod på å lage taco og jeg lager en veldig god kyllingburger. Foruten om dette er det ikke mye jeg har å skryte av når det kommer til matlaging. Det hender jeg tester ut nye ting, men det blir sjelden veldig bra. Åh, jeg lager forresten en helt sykt god brownies også! Haha, herregud så enkel jeg er på kjøkkenet det er flaut.  

❤ ALT TEKNISK. Jeg vet så vidt hva en HDMI-inngang er. Det er helt krise. 

❤ TA VARE PÅ HUDEN MIN. Dette har blitt bedre, men jeg har aldri vært så god på dette. Rens og sånt bruker jeg i en uke før jeg synes det blir kjedelig, haha. Bodylotion bruker jeg som regel når huden har blitt for tørr. Heldigvis begynner jeg å bli mye flinkere på dette punktet nå og i det siste har jeg renset huden hver dag!

❤ KLE MEG ETTER VÆRET. Vintersko, hva er det? Jeg går i sneakers og tynne chelseaboots midt på vinteren. Det er så dumt. I år skal jeg faktisk kjøpe meg vintersko. Jeg har fått øynene opp fra et par sorte fra Timberland, så det tror jeg kanskje blir et julegaveønske om jeg ikke kjøper det før den tid. 

❤ SPARE. Jeg forstår ikke hvor pengene mine blir av sånn helt seriøst. Sparing har jeg aldri vært godt på. Hvis det blir litt trangt så tmmer jeg sparekontoen så jeg kan leve like godt resten av måneden. IDIOTISK. Dette er egenskapen jeg hater mest med meg selv.

❤ GJØRE EN INNSATS JEVNT OVER. Det er typisk meg å jobbe når jeg må. Nå tenker jeg hovedsakelig på skole. Jeg har alltid hatt det ganske greit på skolen og ikke hatt behov for å jobbe mye for gode karakterer. Av den grunn har jeg utviklet en dårlig vane som gjør at jeg ikke jobber hardt med mindre jeg må. Tenk så bra jeg kunne gjort det om jeg jobbet like hardt hele veien!

❤ SI IFRA NÅR JEG HAR DET VANSKELIG. Jeg HATER å snakke om ting, virkelig hater. Det hender jeg skriver det ned, som i et blogginnlegg og så sender jeg det til vennene mine haha. Eller så leser de om det på bloggen min. Hvis de da prøver å ta det opp med meg når vi møtes avfeier jeg det. Jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Det hender jo det blir for mye og alt kommer på en gang, men heller det altså.

❤ BEVARE ROEN OM JEG BLIR SINT. Hehe, jeg har en litt for kort lunte noen ganger. Hvis jeg blir skikkelig provosert eller irritert så mister jeg helt kontroll over hva jeg sier. Det ender fort med at jeg sier ting jeg angrer på i etterkant fordi jeg går fra normal til ultrabitch på et halvt sekund. Det er helt krise, men jeg jobber med saken, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg