EN FREDAG UTEN PLANER

God morgen, kjære lesere! Jeg følte rett og slett bare for å si hei til dere. I dag gjorde jeg noe jeg virkelig elsker, men som dessverre skjer alt for sjeldent. Jeg lot meg selv sove helt til jeg våknet av meg selv. Det er så deilig det! Så nå sitter jeg helt uthvilt i sofaen og koser meg med havregrøt, kaffe og God morgen Norge. Jeg skal kose meg litt til før jeg drar på trening.

Etter trening har jeg ikke en eneste plan og det er så fantastisk! I det siste har jeg fylt fridagene mine med så mange avtaler at jeg er opptatt fra åtte om morgenen til sent på kveld, men det er ikke tilfellet i dag. Jeg avlyste til og med spraytan-timen min fordi jeg ikke ville ha noe å måtte forholde meg til i dag, haha. Det eneste jeg vet jeg skal er å ha tacokveld med Sofie, men det er bare kos så det blir bra!

Jeg håper alle får en kjempefin helg og koser dere masse! Så blogges vi senere i dag. Husk å still spørsmål til ukens spørsmål om det er noe dere lurer på  

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Haha høres akkurat ut som meg jo! Havregrøt, kaffe og God Morgen Norge for alle penga – hver eneste morgen jeg har litt ekstra tid <3 VERDENS BESTE START PÅ DAGEN!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg