DET ER SLUTT PÅ Å SPISE ALENE

I en god stund har jeg testet ut singellivet. Jeg har dratt på kino alene og spist ute på restaurant alene for så å skrive om opplevelsen på bloggen. Jeg har gått søndagstur alene, sittet hjemme en lørdagskveld mens alle andre dro ut og hatt filmkveld alene uten å skrive om det på bloggen. Alt har vært en del av mitt eget lille prosjekt “Andrea tester singellivet”.

Jeg har lært litt av dette. Det aller meste var helt greit å gjøre alene. Jeg får plutselig lyst til å dra på kino alene, så det er fint noe jeg kan gjøre igjen. Gå tur, sitte hjemme en lørdagskveld og ha filmkveld helt alene er også helt greit og ganske deilig i ny og ne. Det er bare én ting jeg ikke kommer til å gjøre igjen med det første…

Det å dra ut å spise alene var så utrolig kjipt. Hvis dere vil lese akkurat hvordan det var så kan dere lese om det HER. Til tross for at jeg nesten kjedet meg til døde lærte jeg noe. Jeg skal ALDRI gjør det igjen med mindre jeg reiser alene eller noe sånt. 

Derfor var det så hyggelig at Lilja tok initiativ til å møtes på tirsdag. Hun, Maiken og jeg er gamle kollegaer og vi møttes for å ta en matbit og oppdatere hverandre på hva som har skjedd siden sist. Vi gikk ned til Vulkan fordi der er det så mange gode alternativer, men vi endte selvfølgelig opp på Døgnvill. De har jo verdens beste søtpotetchips og en ganske så god cheeseburger, nam nam. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg