DA JEG MISTET JOMFRUDOMMEN MIN

Kåpe Nelly / Bukse Zara

I det siste har jeg fått så utrolig mange spørsmål om da jeg mistet jomfrudommen min. Hvor gammel var jeg? Hvem var det med? Hvordan var det og hvordan skjedde det? Det kan ha noe å gjøre med at jeg har vært veldig åpen på bloggen i det siste, og jeg forstår at dere blir nysgjerrige på alle sider av livet mitt. 

Når det kommer til dette med sex for første gang føler ikke at jeg er i en posisjon til å gi andre råd. Det bør du heller snakke med noen nær deg om, ikke en tilfeldig blogger. Alt jeg har å si er at du bør føle deg trygg og komfortabel og aldri gjør noe du ikke er klar for. Sånn helt seriøst. Aldri føl at du må gjøre noe. Du kan alltid trekke deg! No shame. Jeg kan virkelig ikke få sagt dette nok.

Når det gjelder meg og hvordan jeg mistet min kommer jeg ikke til å fortelle den historien, i hvert fall ikke med det første. For meg er det veldig personlig og en privat sak. Det sier jeg ikke om mye, haha. Det jeg kan si er at personen jeg hadde sex med første gang  visste godt at det var min første gang. Han passet hele tiden på at jeg var komfortabel og hadde det bra. Jeg var klar for det, og det var rett og slett en fin første gang. Sånn, til og med det ble litt privat og nå er jeg faktisk flau haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Hehe, det med jomfrudommen ja. For meg føltes det alt for lenge som om jeg aldri skulle “bli kvitt den”. Var 24 år da det skjedde, altså i forfjor, og det er foreløpig også den eneste gangen jeg har hatt sex med noen.
      Litt tragikomisk er det nå å tenke på at jeg før dette brukte så mye energi på å føle meg nedbrutt og sjalu når andre snakket om sex, når det var noe seksuelt i filmer jeg så også videre.. Mens nå ETTERPÅ sitter jeg bare og tenker at jeg kanskje skulle sagt nei, og forblitt jomfru resten av livet, da jomfrudommen var jo en av flere ting jeg en gang hadde som var med på å gjøre at jeg følte meg litt mer spesiell.. Så, ikke noe vondt om hun jeg gjorde det med på noen som helst måte, men i dag er jeg faktisk nesten litt trist for at jeg gjorde det, siden jeg på en måte føler at jeg mistet noe jeg delvis likte litt med meg selv da, men også hatet til tider.. xD

    2. Synes det er litt dumt at du sier at man ikke må føle seg presset, og at man ikke skal gjøre noe man ikke er komfortabel med. Selvfølgelig er det kjempeviktig, men tror mange da får følelsen av at sex er noe skummelt og som de bør være redd for, noe det absolutt ikke er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg