MINE ULOVLIGE UVANER

Gjør dere klare til å krympe dere innvendig og holde dere for øynene. Det jeg skal dele med dere nå er faktisk ganske sykt. Jeg blir utrolig klein bare av å skrive det ned, men samtidig er det litt morsomt. Det er ikke alt som er like ille, men jeg er ikke akkurat stolt av et eneste av punktene under her. Det er på tide å innrømme mine guilty pleasures!

McDonald’s. Jeg elsker McDonald’s sånn helt seriøst. Det er så mange som synes maten er så ekkel, og ja det er kanskje søppel for kroppen, men herregud så godt det er! Nå har jeg ikke spist det siden vi endte opp med å kjøpe nattmat der etter byen en gang sent i sommer, men det craves. Brusen, isen, chipsen, dippene, wrappene, burgerne altså NAM! Åh, dette skal jeg unne meg andre juledag før jeg tar bussen tilbake til Oslo. Jeg vet til og med hvilken McDonald’s som er best og tilfeldigvis kan jeg ta bussen derfra hehe. 

Fylle opp kurven i nettbutikker. Dette gjør jeg stadig hvis jeg kjeder meg. Jeg går gjennom hver eneste side på for eksempel Nelly eller H&M, og fyller opp handlekurven med alt jeg vil ha innenfor rimelighetens grenser. Så luker jeg ut en og en ting sånn at det liksom skal være greit å kjøpe det, men det gjør jeg jo aldri…

Prompe. Okei, dette er kanskje kleint å si, men det er jo litt av greia. Det er så deilig å bare slippe ut all luft man har i magen når det trengs. Jeg elsker å komme ut i frisk luft for å kunne slippe en fis jeg har holdt inne om jeg har vært på besøk hos noen. 

Spise sjokoladesaus rett fra flasken. Dette gjorde jeg alltid om jeg var fysen og vi hadde sjokoladesaus hjemme. Jeg holdt flasken over munnen og lot sjokoladesausen renne igjen og igjen. Jeg gjorde det et par ganger etter at jeg flyttet til Oslo også, men det gikk opp for meg at jeg ikke kan ha sjokoladesaus i huset, så det har ikke skjedd på en stund haha. 

Snoke på andres sosiale medier. Jeg elsker å stalke folk på sosiale medier, haha. Det er så spennende, og det er helt sykt hvor mye man kan finne ut om folk bare av å se gjennom Instagramkontoen deres. Plutselig vet du hvem halve familien deres er, hvem de dater og hvor personen var ute i helgen liksom. Det er så moro, men litt stalker. 

Kjendisgossip. Hehe, elsker dette. Det beste jeg vet er å lese om hvem Hollywood-kjendisene dater, hvor mange bad de har i de enorme villaene sine og hvor de spiser liksom. Jeg vil vite alt om dere!!!

Tinder. Jeg har et elsk-hat forhold til Tinder. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har slettet den appen for så å laste den ned igjen. Det er tidsfordriv, og litt moro, men jeg klarer ikke legge den helt fra meg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Er så lei av å høre at jenter ikke fiser, så denne var god å høre. Godt jeg ikke er unormal i dette perfekte samfunn!

    2. Hey, du!! Sier du at et eks antall av diverse venninner jeg har hatt og fortsatt har har løyet til meg når de har påstått at de ikke fiser? 😮 Jeg er dypt sjokkert!
      Men over til noe litt annet. Nesten HVER GANG jeg ser bilder av deg har jeg nesten bare lyst til å omfavne deg å gi deg en klem!! Kan jeg få lov til det en gang tror du? ^^ #jegkanogsåværelittklein

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg