EN STOR AVGJØRELSE ER TATT

Wow. Nå har jeg bestemt meg. Denne gangen skal det bli annerledes. Denne gangen skal det blir bra, og den eneste som kan gjøre det bra er meg selv. Ingen kommer til å gjøre jobben for meg. Det eneste som kan gjøre dette perfekt er meg selv, og det skal jeg klare!

Når januar kommer skal jeg melde meg opp til enkeltemner ved enten Universitetet i Oslo eller Høgskolen. Yeiii! Dette er en skikkelig gladnyhet faktisk. Jeg har vært litt lost det siste året, og følt at noe mangler. Jeg forstår at jeg trenger å komme i gang med studiene og virkelig få brukt hjernen igjen. Jeg trenger utfordringer, og derfor passer dette perfekt. Selve studiet får jeg ikke startet på før til høsten, og om det blir i Oslo, en annen norsk by eller i utlandet vet jeg ikke enda, men jeg skal i hvert fall fortsette på bacheloren i journalistikk. Jeg er så utrolig glad nå, og elsker avgjørelsen jeg har tatt for meg selv. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer

Siste innlegg