KONSULTASJONSTIME, SHOPPING OG JULEBORD

Inneholder spons

God, morgen! Nå tenkte jeg å gjøre noe jeg har gjort et par ganer før, nemlig ta dere med gjennom uken min. Denne uken har jeg veldig mye fri fra jobb, men jeg har klart å fylle dagene med ganske mye annet som har stått på vent en stund. Dette blir en super uke!

MANDAG – I dag var jeg tidlig oppe for å blogge litt, før jeg dro på trening med Marte klokken 10. Det er så hyggelig de gangene vi trener sammen! Litt ekstra motivasjon til å komme seg dit i utgangspunktet. Etter en lang dusj med barbering og hårkur er det tid for å gjøre meg klar. Nå skal jeg fikse meg, og så møte Marte igjen. Vi skal gjøre noen ærend i byen. Jeg må handle litt småting og det er fint å gjøre det når jeg har fri. Senere i dag skal jeg ta noen etterlengtede bilder til bloggen, gå en kveldstur og blogge et par innlegg jeg har planlagt fordi tirsdag blir ganske busy.

TIRSDAG – Denne dagen skjer det mye. For det første så skal jeg ha en konsultasjonstime hos en klinikk (sponset behandling). Dette er jeg veldig spent på fordi jeg aner ikke hva jeg har i vente, men jeg håper og tror at dette er et skritt i riktig retning! Jeg har time der tidlig på morgenen, og er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar, men planen er å dra rett på trening etterpå.

Klokken to har jeg brow shape-time hos verdens flinkeste Nataya hos Beauty House Pilestredet (sponset behandling). Jeg elsker å være hos Beauty House Pilestredet, de er så søte og flinke! Jeg fikser både negler og bryn der, og da jeg hadde vipper så ordnet jeg det der også. 

Klokken fire skal jeg møte en kollega og vi skal spise litt og dra på undertøy-shopping! Jeg skal være personlig shopper og hjelpe jenta med å finne noe bra undertøy. Jeg skal prøve å ikke kjøpe noe selv fordi det trengs virkelig ikke, haha. Det blir uansett veldig koselig! På kvelden skal jeg kanskje møte to venninner jeg ikke har sett på en stund, så jeg håper det blir noe av!

ONSDAG – Tid for jobb igjen. Jeg må opp tidlig, tidlig for å trene før jobb. Så må jeg blogger ferdig for dagen og lage lunsj klart. Jeg har alltid med meg lunsj på jobb av to grunner: jeg spiser sunt og bruker ikke penger. Det er så lett å ende opp med å kjøpe noe godt i stede for sunt hvis jeg ikke har med meg lunsj. Deretter er det jobb til klokken åtte på kvelden, og så skal jeg rett og slett hjem for å spise og legge meg.

TORSDAG – Jobb igjen, men denne gangen begynner jeg ikke før på ettermiddagen. Derfor har jeg god tid før jobb så lenge jeg står opp tidlig nok. Her har jeg ingen ting skrevet ned, men jeg skal trene og jobbe med bloggen frem til jeg begynner på jobb. Forhåpentligvis får jeg dratt med meg Sofie ut for å ta noen bilder før jeg begynner. Det trengs garantert! 

FREDAG – Frihelg! Det er sjelden jeg kan si endelig helg, men denne uken kan jeg faktisk slenge meg på den. Det blir en vanlig morgen hvor jeg står opp tidlig, lager en raskt frokost og drar på trening. Når jeg kommer hjem skal jeg lage meg en god og deilig lunsj, før det er blogg, blogg, blogg frem til klokken halv tre. Når jeg først har fri må jeg prøve å få gjort så mye som mulig med bloggen. Klokken tre skal jeg til Spraytanhuset for å få på litt brunfarge (sponset behandling). Jeg har lært av egne feil og tar sjelden sol lenger. Derfor pleier jeg heller å bruke selvbruning eller ta spraytan om jeg skal noe jeg vil ha litt ekstra farge for! Kvelden skal brukes til å vaske leiligheten, spise taco og se på The Voice as usual. 

LØRDAG – Wiiiii, på lørdag skal jeg på julebord med den nye jobben min! Jeg gleder meg så utrolig mye, fordi jeg elsker alt med julebord. Masse god mat, gratis drikke, godt humør og fine kollegaer. I tillegg er det veldig innafor å pynte seg litt ekstra, og jeg har hatt antrekket mitt klart i tre uker, haha. Jeg gleder meg til å få det på og vise dere det! Dette ser jeg virkelig frem til altså. Nå er jo ikke dette før på kvelden, så på dagen har jeg ingen store planer annet enn trening og blogg. 

SØNDAG – Soveeeee. Kjenner jeg meg selv rett er jeg litt sliten etter julebordet så på søndag skal jeg holde hele dagen åpen og ikke legge en eneste plan. Kanskje gå en tur på kvelden. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg