UKEN SOM GIKK #10

Reklame – inneholder annonselenke

AKKURAT NÅ : Nå koser jeg med med Sofie og Celine som endelig er hjemme, yeiii! Jeg møtte de på bussterminalen i stad, og vi gikk direkte for å handle inn til taco. Nå hygger vi oss med The Notebook, taco og Pepsi mens vi catcher opp.

UKENS TANKE: Det er så deilig å trene! Jeg har vært helt i hundre når det kommer til trening helt siden jeg kom hjem fra Island. Sent på kveld eller tidlig på morgenen spiller ingen rolle, det skal trenes. På lørdag stod jeg faktisk opp klokken åtte for å trene før jobb. På en lørdag! Nå begynner det å ligne noe her, og jeg elsker følelsen jeg får av å være tilbake på ordentlig. 

UKENS SERIE: Jane The Virgin. Da jeg så ferdig det som lå ute å Netflix av The Queen startet jeg på prosjektet med å ta igjen det jeg hadde mistet av Jane. Den serien er veldig rar, men veldig morsom. En feel good-serie. 

UKENS SEIER: Okei, dette er jeg så sykt stolt av! Det er ikke sikkert dere skjønner hvorfor, men for meg er dette en utrolig stor seier. Da jeg var på Rema1000 på torsdag for å kjøpe frukt, dagen etter at jeg startet sukkerstopp, skjedde det noe merkelig. De ga ut gratis 8-pakker med Kvikklunsj. Altså, nam! Jeg prøvde å si nei, men han i kassa var så hyggelig og sa at jeg trengte jo ikke spise den selv. Hehe, da kjenner du ikke meg tenkte jeg. Nå har den seriøst ligget urørt i kjøleskapet mitt helt siden torsdag, og jeg er så stolt! Dette var en virkelig prøvelse fordi vanligvis klarer jeg ikke ha sjokolade i huset uten å spise det. Jeg er så glad, og nå skal jeg finne noen jeg kan gi den bort til haha. 

UKENS CRAVING: Taco med mango, haha. Sykt rart. Jeg craver ikke vanlig taco, kun taco med mango i. Det er så utrolig nam. 


Jakke HER

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg kan ikke peke ut ett høydepunkt denne uken. Jeg klarte å snu mentaliten min halvveis ut i uken, og siden det var hele uken ganske fin. Jeg har ikke gjort annet enn å jobbe og trene siden jeg kom tilbake fra Island, men det har vært veldig godt for meg.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg har verdens minste blære. Vet dere hvor irriterende det er å måtte gå på do etter hvert eneste glass med Pepsi Max eller hver kaffekopp man inntar? Herregud, jeg må lære meg å holde meg. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg liker ikke livet mitt

Ukens spørsmål

Sex og singelliv

UKENS MATRETT: Dette er kanskje fælt å si høyt, men ukens diggeste matrett var faktisk Fjordland-pakken jeg kjøpte like etter at jeg landet på tirsdag. Kjøttkaker er så elsk, og Fjorldand er ikke så verst altså. Sånn fra tid til annen i hvert fall. 

UKENS SANG: Sam Smith – The Thrill of it all. Egentlig hele albumet hans. Det er så vakkert!

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg er en fantastisk blogger som ikke har tatt noen bilder denne uken… Wopsi! Her kommer jeg sterkere tilbake neste uke. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Har absolutt null og niks problemer med å forstå hvor utfordrende det kan være å IKKE spise noe godt og deilig som man har liggende i nærheten og som nærmest bare TRYGLER om at du skal sette tennene dine i det. Så du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv der! ^^

    2. Hehe, i know – jeg skjønte det heller ikke i starten! Bare husk å nevne det til behandleren din 🙂 Det er et helt vanlig symptom når bekkenmusklaturen er stram. Men det går over!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg