PERFEKTE VENNINNEGAVER

Reklame – inneholder annonselenker

Julen nærmer seg med stormskritt, og flere er allerede ferdig med julegavene! Jeg er ikke helt der enda, og starter nok ikke med julegavehandling før i desember, kjenner jeg meg selv rett. For dere som allerede er i gang har jeg samlet en del tips! Nå har jeg tatt turen inn på Nelly og finnet frem masse fint, som forslag til venninnegaver. Her er det mye i forskjellige prisklasser, og jeg tror alle kan finne minst en ting som passer for sin venninne!

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER 12. HER

13. HER  14. HER  15. HER

16. HER . 17. HER . 18. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg