MINE FAVORITTER – TONER

Nå er det igjen tid for å tipse dere litt. Dette har blitt en slags uregemlessig spalte på bloggen. Jeg tipser dere om mine favoritter, og til nå har dere fått lese om hvilken ansiktsmaske, hvilket hårprodukt og hvilket sminkeprodukt jeg foretrekker fremfor alt annet jeg har prøvd. Denne gangen er det nok et ansiktsprodukt som står for tur. 

Matis Réponse Vitalité Energising Lotion er et fuktighetsgivende og oppfriskende ansiktsvann. Denne er en del av en serie som beskytter hunden fra ytre påvirkninger, motsirker hudaldring og gir ny effekt og friskhet til huden. Man kan fint bruke den som fuktspray ved behov, og er fin å ha med i vesken. Jeg bruker denne hovedsakelig som del to i min daglige hudrens ved leggetid. Etter å ha renset huden sprayer jeg litt av denne på en fuktet bomullspad og drar den over ansiktet så jeg får med siste rest av sminke og produkt. 

Du får kjøpt den i en del nettbutikker, og antakeligvis på steder som selger ansiktspleie som apotek og parfymerier. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg