HELE DAGEN GIKK RETT I VASKEN

Denne dagen gikk totalt i vasken, noe jeg skal fortelle mer om i morgen. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg så vidt orker å trykke ned tastene, men det skal blogges! Jeg skal rett og slett gi dere en update på hva jeg har gjort siden jeg landet i Norge i tolv-tiden i dag. 

 Nettshoppet én genser på H&M. Jeg hadde en kupongkode som jeg fikk i bursdagsgave, så hvorfor ikke bruke den opp?

❤ Tatt igjen det jeg ikke hadde sett av Jane The Virgin. Den serien er jo så morsom, herregud jeg hadde helt glemt at den eksisterte før Netflix minnet meg på det.

❤ Allerede rukket å savne Island og familien <´3.

❤ Drukket den siste slanten av en flaske rødvin jeg hadde stående, tilsvarende et halv glass. Det var så godt. 

❤ Hørt hele albumet til Sam Smith sånn åtte ganger. DET ER SÅ FORBANNA VAKKERT.

❤ Savnet Island og familien litt til <´3.

❤ Ikke åpnet de 53 kommentarene som ligger og venter. Sorry, jeg skal gjøre det snart!

❤ Laget taco ut ifra restene jeg hadde her hjemme. Den ble forresten veldig god, og bestod hovedsakelig av hjemmelaget guacamole, mango, litt agurk, cherrytomat, ost og kyllingkjøttdeig med tacokrydder. 

❤ Ikke gjort noe av det jeg skulle som var å pakke ut av kofferten, sette på en klesvask, skifte sengetøy, trene og vaske leiligheten… Det kommer en dag i morgen!

❤ Spist godteri, noe jeg ikke angrer et sekund på. Hadde jeg ikke vært så lat som jeg er nå hadde jeg antakeligvis gått ut for å kjøpe mer. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer

Siste innlegg