DEN PERFEKTE NYTTÅRSKJOLEN

Nå skal jeg fortelle dere om en nettsiden jeg virkelig elsker, nemlig Dennis Maglic. Hvis du leter etter en kjolen som virkelig skiller seg ut og gjør deg til midtpunktet på festen er dette rett sted. Sofie og jeg bestilte kjoler til både premiere- og finalefest fra denne siden, og dere husker vel alle gullkjolen? Kjolen jeg brukte i bursdagsfeiringen min er også herfra, det er faktisk den samme jeg hadde på premierefesten! Poenget er at kjolene herfra er helt sinnssykt fine!

Jeg planlegger alltid i veldig god tid, kanskje til og med alt for god tid. Nå er jeg på leting etter en kjole til nyttårsaften. Jeg vil som vanlig ha en helt amazing kjole, og derfor har jeg funnet frem til en del alternativer fra DM. Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg, så fortell meg gjerne hvilken dere liker best!


1. HER  2. HER  3. HER  4. HER  5. HER  6. HER  7. HER  8. HER  9. HER

Det er bare en ting dere bør være obs på om dere bestiller herfra. Det sendes fra Sverige og da må det gjennom tollen. Begge gangene jeg har bestilt herfra har jeg fått tollregninger på over 600 og 800 kroner per kjole! Så du må tenke at de egentlig koster litt mer enn hva det står, selv om frakten i seg selv bare er på rundt 150 kroner. Det er litt kjedelig, men igjen så er det vanskelig å finne så fine kjoler så for meg blir det verdt det!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg