ER DET RART Å VOKSE UNDERLIVET SOM SINGEL?

Hello, her er vi tilbake til singel-snakket. Det er torsdag, og det betyr et nytt innlegg i singelliv-spalten min. Det er nemlig noe jeg har gått og tenkt litt på. Jeg gjør en del ting av gammel vane, og noe av dette merker jeg at andre reagerer på. Det er litt sånn “hvorfor gjør du dette når du er singel?”. Det å vokse underlivet får jeg stadig høre andre synes er litt rart når jeg ikke har kjæreste. Noe annet jeg gjør som andre mener er unødvendig er å gå med fint, matchende og til tider sexy undertøy. Akkurat det siste der må nesten skylde på yrkesskaden min for. Etter over to å i undertøysbutikk klarer jeg ikke gå i undertøy som ikke matcher, haha. 

Nå er jeg som alltid nysgjerrig på hva dere mener! Jeg har samlet sammen en del punkter hvor jeg forteller hva jeg gjør, som andre reagerer på at jeg gjør fordi jeg er singel. Synes dere dette er rart? Hva gjør dere andre single som dere merker at folk reagerer på? Fortell!

❤ Vokse underlivet. Dette elsker jeg å gjøre, rett og slett fordi jeg føler meg skikkelig fresh etterpå. Jeg hater å barbere, både fordi det er kjedelig og fordi det tar så lang tid. Hårene vokser jo ut igjen med en gang, så hvis ikke jeg vokser har jeg en tendens til å gå litt for lenge uten å shave, haha. Too much information, iknow. Vel, poenget mitt er at jeg tar brasiliansk, og det har jeg gjort i flere år, litt sporadisk. Er det rart å gjøre fordi jeg er singel?

❤  Gå med fint undertøy. Som jeg allerede har sagt er jeg yrkesskadet, haha. Jeg har etter to år i undertøysbutikk fått en god samling med fine undertøysett, og som regel bruker jeg disse sammen. Jeg klarer ikke ta meg meg en hvit truse og sort bh, nei det funker ikke. I løpet av disse årene ble jeg også veldig glad i å kjøpe fint undertøy, og da er det litt irriterende med kommentarer som “det er jo ingen som skal se det uansett” :-)))))))). Hallo, jeg føler meg fin!

❤ Tenne masse lys på soverommet. Dette er jo bare superkoselig! Jeg elsker levende lys, og tenner alt av lys på soverommet om jeg skal ha en chille-kveld der alene. Det er jo bare koselig, men Sofie ler seg ihjel fordi hun synes det er veldig spesielt å gjøre når man ikke har kjæreste. 

❤  Ny-barberte legger. Okei, her skal jeg innrømme at jeg ikke alltid følger opp. Men, er det så rart å alltid ha barberte legger selv om man er singel? Kanskje nå på vinteren, eller? Det er jo deilig med glatte legger da dere!

❤ Ta et glass vin til kvelds. Dette er muligens ekstra koselig å gjøre sammen med en kjekkas, men det er jo koselig å gjøre alene også. Jeg elsker å ta et lite glass rødvin som kos mens jeg ser en film på kvelden. Det er greit at det også er hyggelig å gjøre sammen med noen, men jeg synes da ikke det er så rart å gjøre alene heller jeg da!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

21 kommentarer
    1. Når du vokser underlivet, gjør du det selv? Eller går du til en salong? Er veldig usikker når det kommer til ting som dette. 🤔 elsker bloggen din og at du er så åpen!!❤️

    2. Jeg var lenge singel og gjorde akkurat som du. Barberte leggene, underlivet og tar på fint undertøy. Føler meg MYE freshere når jeg gjør det. Nå har jeg kjæreste, som er borte 4 uker i slengen, men likevel barber jeg alt som før!

    3. Barberer meg hver dag, legger og underliv, hvorfor skal man ha kjæreste for å gjøre sååånt?:( vi gjør jo det fordi det får oss til å føle oss freshe! Du er dødsskjønn forresten! Veldig glad i å lese bloggen din:-)

    4. Jeg skjønner veldig godt mesteparten her. Du gjør det fordi det får deg til å føle deg bra. Beste grunnen som finnes til å gjøre noe.
      Men leggene? Kan du ikke vokse de når du vokser andre steder?
      Og så må jeg spørre, reagerer folk når du tar et glass vin til kvelds? Er det feil?

    5. Det jeg syns er nere rart, er at du forteller om dette…. skriver du om alt dette for å få klikk eller er du blitt «skadet» etter det puppestunte ditt??? Synes seriøst dette er bare kvalmt! Ja jeg kunne ha latt være å skrive noe som helst og scrollet videre, men dette begynner å bli kvalmt!

    6. Ikke rart og barbere seg sjølv om man er singel nei! Har gjort det helt siden jeg var 15 og nå er jeg godt voksen! Så jeg har gjort det om jeg har hatt kjæreste eller ikke! Jeg føler meg ustelt og dår helt fnatt viss jeg ikke gjør det.. Ganske spesielt og IKKE gjøre det spør du meg;)

    7. Hadde du sett for deg at du skulle bo alene i leiligheten da du og Sofie flyttet sammen? Hun er jo mer ute og reiser enn hun er hjemme

    8. Hvorfor det er rart… forde det er privat og enkelte ting kan en holde for seg selv! Skriver du om dette på face også???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg