HEI FRA FLYPLASSEN

Hei, fine dere! Nå er jeg faktisk i lufta, og koser meg forhåpentligvis med Pepsi og film. Hvis ikke så sover jeg antakeligvis, haha. Jeg er så forferdelig trøtt i dag og har nesten ikke klart å holde øynene åpne (noe som synes på bildet over her, hehe). Det var så hardt å stå opp, men det gikk da til slutt. Jeg kom meg avgårde, og var som vanlig på flyplassen i alt for god tid. Når jeg skriver dette har jeg allerede sittet på denne benken i tre kvarter, og det er enda en time til flyet mitt går. Alt er jo svindyrt her på flyplassen, så jeg har kjøpt meg et fruktbeger og en vannflaske. Ufrivillig diett, haha. Jeg gidder virkelig ikke betale 150 kroner for en brødskive med brunost altså, der går grensa.

Nå har jeg litt tid å slå ihjel. Jeg får gå en runde i TaxFreen og se om jeg finner noe spennende, men først må jeg se enda litt til på Sons of Anarchy. Totalt avhengig! Akkurat nå er jeg her alene, men heldigvis var det en supersøt jente som kom bort og spurte om bilde. Selvfølgelig fikk hun det, og da benyttet jeg sjansen til å spørre om hun kunne leke bloggfotograf, haha. Resultatet ser dere over her! Så utrolig snilt gjort, dere er så fine 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

3 kommentarer
    1. Sons of anarchy er en av mine favoritter serier, har allerede sett den 2 ganger 😅 du har masse å glede deg til!! Og kos deg masse på tur ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg