UKENS SPØRSMÅL // KJÆRLIGHETSLIV, MENING OM ANDRE BLOGGERE, NY SESONG AV PH +++

Du virker så positiv og glad, er du alltid det?

Hahaha, nei herregud. Det er skikkelig koselig at du synes det da, og det mener jeg virkelig. Det humøret mitt svinger da for å si det mildt. Jeg er dessverre ganske negativ, men det kommer og går litt. 

Hvorfor er du sikker på at du får kreft en eller annen gang ? 

Jeg vet ikke, men det er så mange typer av det og jeg bare føler meg super-mottakelig fordi flere i familien min dessverre har mistet livet på grunn av kreft… Det er så skummelt!

Hvem av årets deltakere ville du sett i neste sesong av PH? Og hvem hadde fortjent en ny mulighet?

;-)))) Kanskje noen allerede har fått det? Hehe. Vel, de fleste fikk vel både en, to og til og med tre muligheter for mange, så jeg vil vel ikke så at så mange fortjener en ny mulighet. 

Hvor bodde du før du flyttet til Oslo?

Da bodde jeg i Larvik som ligger en rask 90 minutters kjøretur sørover fra Oslo!

Er du og Kevin kjærester?

Nei, vi er ikke det altså!

Hva skal du teste av singel greier neste gang??

Jeg vet ikke enda, kom med forslag!! Jeg gjør alt 😀

Hotteste TV-karakter ever?

OMG, Jax fra Sons of Anarchy. Herregud for en sexy mann. Jeg skal forresten se SOA nå i stede for Mindhunter, hehe sorry. 

Hvorfor har du aldri hatt kjæreste?

Godt spørsmål! Det er ikke mange jeg har møtt som jeg i det hele tatt har fattet interesse for på den måten. Jeg er døds-sær og skikkelig lukket. Det er som om jeg på en måte automatisk utelukker alle, med mindre de klarer å smyge seg inn før jeg skjønner hva som egentlig skjer. Jeg får crush på annenhver fyr jeg møter på gata, men ikke sånn på ordentlig. Jeg har alltid vært livredd for å slippe folk innpå meg, uten at jeg vet hvorfor. Det har i hvert fall gjort det vanskelig å la noen komme nær nok til å bli en kjæreste. Altså, vi kan si at det er ti soner rundt meg hvor ti er ytterst og én innerst, og mine aller nærmeste venner har kanskje klart å komme seg inn til fire. Haha, veldig rart forklart, men jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal si det. Vel, uansett. Jeg har ikke møtt mange jeg har ønsket å slippe inn, og jeg har uansett klart å bare skyve de fleste unna. Jeg har vært forelska en eneste gang, og det var helt jævlig så det frister ikke akkurat å bli det igjen. I tillegg gjorde det som skjedde den gangen at jeg lukket meg enda mer og ble enda mer kritisk til hele greia. Det er synd, fordi selv om jeg vil åpne meg og være mottakelig for løøøve så går det liksom ikke. 

Er PTen din kjekk?

Ååååh jeg dør av spørsmålene denne runden, dere er litt morsomme. Vel, jeg hadde sikkert spurt selv så. Ja, han er ikke så verst han altså. 

Hvorfor har du begynt å bare blogge to ganger om dagen i stede for tre?

Det har bare vært i det siste og ikke med vilje! Det har bare gått i ett i det siste og jeg har virkelig ikke hatt tid, energi eller motivasjon. Jeg skal tilbake til gamle gode vaner så fort som mulig. 

Var du også på møte med alle bloggerne sånn som Stina, Sofie og Isabell? Hva synes du om de andre bloggerne?

Ja, det var jeg! Det var så moro å samle nesten hele gjengen i et rom, for da så man virkelig hvem alle var på en måte. Jeg fikk hilst på nesten alle sammen, men det gikk opp for meg at jeg har møtt en del av dem før hos Side2. Jeg synes det er litt stas jeg, særlig med bloggere jeg har lest bloggen til fast som Ida Wulff (hun var ikke der i dag da) og sånt. Vet dere hva? Jeg er så positivt overrasket over bloggverden. Det kan riktignok være at alle er døds-falske når man møtes ansikt til ansikt, haha, men alle virker oppriktig hyggelige og søte! Jeg tror de er det. Fine jenter hele gjengen. Jeg måtte dessverre dra fra møtet tidlig fordi jeg skulle på jobb, så jeg rakk ikke møte alle, men det kommer nok flere muligheter 😀 

Vet du om noen som skal være med i nesten sesong av PH?

Maybe baby <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

 

4 kommentarer
    1. Hmm… Vet ikke hvor mottakelig du er mot forslag, men jeg vet om en som er like sær som deg som kanskje kan være en for deg.
      Han er hyggelig og sta som bare det og ligner en god del på hvordan du beskriver deg selv som person.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg