FESTSESONGENS ALLER FINESTE KJOLER

Reklame – inneholder annonselenker

Nå er det like før jeg skal krype til køys. De siste dagene har det skjedd utrolig mye, og alt har gått i ett. Jeg har ikke hatt tid til å prioritere bloggen i det hele tatt, noe som er trist. Det er det jeg mener når jeg sier at jeg vil at bloggen skal være jobben min! Jeg vil ha den som førsteprioritet, men dessverre er det ikke slik. Uansett, jeg kommer sterkere tilbake til uken – lover!

Det jeg derimot har gjort er å begynne å planlegge antrekk fremover. Når mørket senker seg og vi går inn i november, og ikke minst desember, er det høysesong for fest og moro! Julebord med arbeidsplass og venner, familieselskap, nyttårsaften, feiringer eller rett og slett en god gammeldags tur på byen skjer hyppig i disse månedene. Jeg elsker å pynte meg, og har allerede begynt å planlegge antrekk til julebordet om en måned, et arrangement første juledag og nyttårsaften. Man må være tidlig ute! Nå har jeg samlet noen av de fineste kjolene jeg fant på Nelly til dere. Her finner du noe som passer til alle de nevne anledningene, så shop i vei og gjør deg klar for festsesongen.

Nå får dere til og med 20% rabatt på nesten ALT ved å bruke koden TREAT.

1. HER  2. HER  3. HER  4. HER  5. HER  6. HER  7. HER  8. HER  9. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg