IT’S MY BIRTHDAY

Wiiii, i dag er den beste dagen i hele året! Jeg har bursdag, og det er alltid like stas. Det overrasker vel ingen at jeg elsker å ha bursdag. En hel dag dedikert kun til meg. Det er rett og slett helt fantastisk! 

– I CAN DO WHAT I WANT TO –

Dagen er selvfølgelig full av planer, slik som en bursdag skal være. Det er kun morsomme planer og tin jeg faktisk vil gjøre, fordi hallo. Man gjør ikke kjedelige ting på bursdagen sin. Martine og jeg skal møtes om ikke så alt for lenge, og vi skal spise bursdagslunsj og gå rundt og kikke litt. Jeg er ganske glad i å kjøpe bursdagsgaver til meg fra meg, så det blir nok noen av de i dag.

I kveld skal hele gjengen ut og spise på et av mine favorittsteder her i Oslo, nemlig Døgnvill! De har virkelig verdens aller beste burger, og i tillegg har de en sjokolademousse laget av avokado og kakao – altså så god! Åh, nå vil jeg bare komme i gang med denne fantastiske dagen. Ønsker alle dere en like fin dag som meg, tusen millioner klemmer 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg