MINE SISTE SNAPS – MIKS AV STORY OG PRIVATE

Snap: andreasveinsdot

Venter på å komme inn i møte hos Side2 //  Trening med Marty  // Mine fantastiske negler
Sofie <3 // Tur med Celine i skogen // Singelkino
Forelsker meg i høsten // Lager grønnsaksuppe // Mitt ekte hår 🙁
Alene på Taverna’n // Første selfie på story uten vipper // Søndag med Thomas og Marte
Kaffe hos frisøren // Vandrer hjem etter å ha grått alene på kino // Elsk på denne t-skjorten fra Weekday
Yummy Heaven // Tavena’n // Hahaha en veldig dårlig bloggdag med skrivesperre
Litt sliten etter trening // ? // Selfietime
Et shopping-selfie // Kveldstur // Yummy salat
Trening-selfie // Høsten <3 // Martine og jeg shoppet ballonger til bursdagen vår

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg