RARE FAKTA OM MEG

Det er fortsatt mye dere ikke vet om meg, til tross for at det har blitt noen runder med fakta om meg. Jeg er utrolig rar, altså det er nok ordet som beskriver meg aller best. Jeg synes det er morsomt å være litt rar, for hvor kjedelig er det ikke å være helt A4? Vel, nå skal dere få bli enda bedre kjent med meg og få høre litt mer om mine rare sider. 

❤ Må åpne aller varsler på telefonen. Jeg klarer virkelig ikke å se at det står varsler der, de må bort med en eneste gang! Her om dagen brukte jeg telefonen til en venninne, og hun hadde fem uleste meldinger, over 300 uleste mail og mye annet rart. Jeg fikk helt noia, og måtte gå inn og åpne alle meldingene hennes, haha. 

❤ Tror alltid jeg er dødssyk. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men om jeg har litt vondt et sted er jeg sikker på at det er kreft og at jeg kommer til å dø. Sånn har det vært i mange, mange år. Det kan være fordi jeg er så sikker på at jeg kommer til å få kreft en eller annen gang, så jeg går på en måte og venter på det. Dramatisk, i know. 

❤ Må stå til høyre for andre på mølla. Dette er rett og slett skikkelig rart. Hvis jeg kommer på treningssenteret og skal løpe må jeg ta en mølla til høyre for de andre som er der. Hvis det er noen på begge sider står jeg mer mot høyre enn venstre. Hello tvangstanker. 

❤ Hater øyekontakt. Jeg hater det! Det er så ubehagelig. Hvis det blir øyekontakt i tillegg til at noen jeg ikke kjenner så godt står veldig nærme meg får jeg mest lyst til å løpe avgårde. 

❤ Null problem med brasiliansk voksing og gynekologisk undersøkelse. Til tross for at jeg har verdens bredeste intimsone sånn ellers synes jeg virkelig ikke det er ubehagelig med verken brasiliansk voksing hvor jeg ligger og sprer beina mens en fremmed dame vokser underlivet mitt. Heller ikke gynekologisk undersøkelse er noe jeg synes er rart eller ubehagelig.

❤ Da jeg var liten spiste jeg rundt slottet på eventyrsjokoladen. Dere husker de? Det er et slott i midten og så står det et eventyr inne i papiret. Jeg elsket disse og fikk det på lørdager sammen med rosa vepsebol, namnam. I hvert fall så pleide jeg å småspise rundt hele slottet så det til slutt var alt som var igjen. Det var alltid litt trist da jeg tok den første biten av slottet, men hallo sjokolade må man ha!

❤ Klarer ikke forstå om noen flørter med meg. Det er helt håpløst, jeg catcher det ikke i det hele tatt. Hvis jeg kanskje mistenker det så avfeier jeg det. Det er veldig merkelig. 

❤ Kan ikke ha sjokolade i leiligheten. Det går ikke! Jeg har virkelig prøvd, men jeg klarer ikke holde meg unna så lenge jeg har det hjemme. Jeg klarer å holde meg unna på butikken og det er ikke et stort problem å ikke kjøpe det. Jeg bare klarer ikke ha det hjemme uten å spise det, uansett hvor mye jeg prøver :-(.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Haha åh herlighet jeg og må stå til høyre! Trodde dette bare var meg. Jeg har hatt denne tvangstanken i mange år. Når jeg går med venner også, må jeg alltid stå eller gå til høyre for dem. De syns det er veldig morsomt!

    2. Hahah har selv tvangstanker, må ALLTID gå på venstre sida av folk, ellers får jeg noia! Også må jeg alltid sitte sånn at jeg ser folk eller mot en folkemengde/der alle kommer eller går😂 Skikkelig slitsomt

    3. Jeg takler ikke å se at jeg har det varselikonet på appene mine, må alltid fjerne det fort som f***!! I tillegg til at jeg lukker alle faner på mobilen heeeele tiden, ganske irritertende når jeg med uhell lukker Spotify mens jeg hører på musikk :-))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg