LEGG SMINKEMASKEN HJEMME

I en verden hvor contouring og brow goals er to vel brukte hashtags på sosiale medier kjenner jeg hvor glad jeg er for at sminke ikke er en big deal for meg. Selvfølgelig liker jeg å føle meg fin, det gjør vel de fleste. Jeg liker å sminke meg og stelle meg, fordi jeg liker å se bra ut! Det som er digg er at en minst like stor del av meg elsker å være chill, naturlig og sminkeløs. 

Jeg føler meg mer komfortabel om jeg går på matbutikken i treningstøy og uten sminke, enn hva jeg gjøre i høye hæler, fuskepels og masse sminke. Det å gå uten sminke er deilig, og jeg er så glad for at jeg er komfortabel med det. Jeg har alltid vært det, og nå som jeg har tatt av vippene er det så deilig! Det er så friskt og deilig på en måte jeg ikke klarer å forklare. Første gangen jeg satt på vipper hadde jeg lyst til å fjerne de hver eneste kveld fordi jeg ville ha bort all sminken, og det er grunnen til at jeg ikke prøvde det igjen før to år senere. 

Sminke er flott og fint, men det er også det naturlige! Du skal ikke måtte føle at du må sminke deg for å gå på butikken og kjøpe dopapir, eller å gå på jobb for den saks skyld. Jeg jobber mer uten sminke enn med, og det har jeg alltid gjort. Det å være komfortabel med hvordan man faktisk ser ut er viktig, og selv om det sikkert er uvant å ta av seg masken i settinger du vanligvis ville hatt den på utfordrer jeg deg til å prøve! Vi har alle godt av å utfordre oss selv på forskjellige måter, og dette kan være en av de. La maska ligge igjen hjemme, og prøv en sminkefri dag. Bare for moro skyld! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Du burde gå oftere uten sminke, du ser fantatisk ut uten det.
      Ikke ta det på feil måte. Du ser fantastisk ut med sminke også, men jeg lener meg mer mot uten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg