UKENS SPØRSMÅL // GRAVIDITET, KYSSEBILDE, SHAVING, FØR RESTYLANE-LEPPER

Hvem er ditt største forbilde?

Michelle Obama Jeg digger den dama! Egentlig elsker jeg hele Obama-familien, de er goals på alle mulige måter. Michelle Obama er en så sterk kvinnelig profil, og i mine øyne et utrolig godt forbilde. Hun fremstår som en utrolig smart, reflektert og rettferdig person. Da hun var førstedame i USA brukte hun tiden på å hjelpe sine hjertesaker som blant annet er å få en slutt på overvekt blant barn, noe som dessverre er et stort problem i USA. Hun brukte også mye tid på å hjelpe veteraner og familiene deres, og startet “Let Girls Learn” som fokuserer på at jenter over hele verden skal få gå på skole og fortsette på skole. Hun er bare så fantastisk, og synet hun deler på ting er utrolig flott! I love her. 

Er du og Kevin sammen nå etter at du la ut kyssebildet?

Nei, det er vi ikke. 

Hvorfor drikker du så mye vin?

Haha, åå for et trist spørsmål. Jeg drikker egentlig ikke så mye vin. Jeg er veldig sjeldent ute på byen, før jeg feiret bursdagen min var det over en måned siden sist. Til tross for dette tar jeg meg ofte et glass rødvin på kvelden eller til maten. Det er ikke noe jeg blir beruset av eller kjenner på kroppen, men jeg tar det kun fordi det er godt og det blir som kos på en måte. 

Hvordan er det å være alene når Sofie og Morten reiser så mye?

Det er så forbanna kjedelig, haha. Jeg maser hull i hodet på alle i gruppechatten fordi jeg maser om å gjøre noe hele tiden. Denne uken har jeg heldigvis jobbet hver eneste dag og ikke hatt så mye tid til overs, men forrige uke holdt jeg på å gå på veggen. Det er litt deilig innimellom, men tre uker er lenge! Heldigvis får jeg mye besøk eller så er jeg mye på besøk. Jeg hater nemlig å sove alene i leiligheten så det blir noen sleepovers! Nå kommer de heldigvis hjem på onsdag, og jeg gleder meg så mye til å endelig få en roomie igjen. 

Hva slags musikk liker du?

Jeg elsker Ed Sheeran og Taylor Swift, selv om de siste singlene hennes har skuffet meg veldig… 

Liker du gutter med selvironi?

JA! Det er gull verdt. Mennesker uten selvironi er så irriterende. 

Hvordan var de originale leppene dine??????

Haha, før restylane liksom? Vel, dette var det beste bildet jeg fant hvor leppene syntes ordentlig, haha. Dette er fra 2010 altså fem år før jeg tok noe som helst i leppene mine. 

Hvor har du kjøpt det svarte hodebåndet?😊

Det er fra BikBok!

Kan du fortelle mer om den laks-oppskriften og hvordan du gjør det så godt? Kunne tenkt meg å prøve det!

Jeg kjøper frossen laks fordi det er billigere og varer lenger. Så setter jeg ovnen på 200 grader og lar den bli varm. Jeg tar ut en laksefilet, smører et tynt lag med pesto på og strør masse sitronpepper på. Deretter bakes den i ovnen i cirka 20 min. Superenkelt!

Hvor kjøper du bher, kan du anbefale noen bra butikker?

Nesten alle bhene mine er fra Triumph. Det ble en del da jeg jobbet der, men etter det har jeg ikke klart å gå tilbake til de forferdelige H&M-bhene. Triumph sine er så behagelige og gode! Masse fint til hverdags, og innimellom får de inn noe skikkelig fint også. 

Kan du være så snill og fortelle hvor kåpen din er fra? 🙂

Den er fra H&M, kjøpt i fjor.

Er du gravid? Hørte noe om det, men vil ikke spre rykter… 

Hahaha, what? Jeg lurer virkelig på hvor dere hører slikt. Nei, jeg er absolutt ikke gravid. Da hadde det vært litt dumt med all den vin-drikkingen, hehe. 

Kan du noen flere språk enn norsk?

Engelsk, hehe. Jeg burde kunne islandsk, men det gjør jeg dessverre ikke. 

Shaver du deg?

Ja, sånn når det trengs haha. Jeg foretrekker egentlig å vokse, men det er så dyrt 🙁

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

9 kommentarer

Siste innlegg