MINE FAVORITTER – SMINKE

Det er klart for et nytt favoritt-tips Sist tipset jeg dere om mitt favorittprodukt til hår. Denne gangen er det sminkeprodukt som står for tur. I dag skal jeg tipse dere om en highlight pen som er helt fantastisk.

Det er Luminous pen fra Frøya. Den er helt super når det kommer til å lyse opp steder i ansiktet, som for eksempel under øynene og i panna. Du bruker den som du ville brukt lys contouring. Jeg elsker virkelig denne, og ville valgt den over det aller meste!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Bloggetips: personlig liker jeg humor og jeg ser ingen grunn til å holde det tilbake på bloggen, så jeg har et litt spesielt tips. Du vet sånne bilder av spreke mennesker som står i bru, går i spagat, yogastillinger, og bare er helt gummi i kroppen? Jeg tror det hadde vært veldig morsomt om du (kanskje du får med noen andre også?) prøver å etterligne slike bilder! Det fine med akkurat dette tipset et at du kan blogge om det (i form av bilder) eller lage video da man får se hvor mye man kan slite med enkelte ting😂
      Tenker litt sånn «hvorfor skal blogg være SÅ seriøst? Hvorfor ikke legge inn litt eller masse humor? Det skader da ikke med litt latter!» prosjektet i seg selv tror jeg er både morsomt, spennende og kanskje litt smertefullt 😅

    2. bilder av spreke mennesker i spreke stillinger generelt, det var poenget mitt 🙂 (det kan være for eks. yogastillinger)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg