HELGENS HANDEL

Denne uken ble handelen lagt til fredag (edit: det er torsdag og jeg har null kontroll på ukedagene) i stede for mandag. Det er rett og slett fordi jeg var superfattig på mandag, så det hele ble forskjøvet litt. I dag står det litt bedre til med kontoen, så jeg dro på Kiwi for å handle inn masse kos til helgen. I kveld får jeg besøk av Marte og Martine. Vi skal lage taco og kose oss, og på lørdag skal vi ha pizzakveld/vors her. Det blir så koselig, masse sosialisering. 

Nå er det klart for både taco og pizza! I tillegg kjøpte jeg noe jeg aldri pleier å kjøpe, nemlig biff. Ja, det er FirstPrice, men jeg steker den ihjel uansett så det er sykt unødvendig å bruke mye penger på det. Jeg synes egentlig det er litt ekkelt, men litt godt så en gang i året kjøper jeg meg biff. Jeg må dele den i tynne skiver og steke den til den typ er svidd, haha. Det er faktisk godt! Så det skal jeg lage med rotmos og et eller annet godt ved siden av, namnam. 

Julevarene er i butikk, så jeg måtte kjøpe denne julebrusen! Den er skikkelig god, og i tillegg er den sukkerfri. Da kan jeg kose meg med god samvittighet, selv på en torsdag. Gjett om jeg skal ha en slik til tacoen i kveld da. Nå har de også fått den på stor flaske, jeg skal hamstre inn så jeg har til hele Desember. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

11 kommentarer
    1. Så koselig at du valgte å handle hos Kiwi(Jobber på Kiwi). I dag var jo en super dag i handle på i forhold til Trumf-bonusen!😍 Jeg er overlykkelig for at “julebrusen” er i butikkene igjen. Det må vel kanskje være årets høydepunkt (?)🤔☺️ Kos deg med måltidene og kos deg med jentene☺️

    2. Jeg var slik at jeg skulle ha biffen godt stekt før i tiden. NÅ derimot, har jeg funnet ut at det er medium stekt som er tingen. Og det er ikke for ingenting at de fleste vil ha biffen stekt sådan. Dèt gir både mer smak samt en mørere og saftigere biff.👍
      Forøvrig ingenting i veien for “First Price”-produkter.☺

    3. Gi meg 1t og et godt utstyrt kjøkken og den Biffen kan bli til en spennede rett.
      Kvalitet har noe å si ja, men i de rette hendene kan det bli godt.
      Taco med marinert biffstrimler eller Quesadilla med biff og 3 forskjellige oster
      Osv osv.
      Kjøper omtrent bare billig biff når jeg først skal ha også de som evt går ut på dato.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg